וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה קוטלים: "מנצ'סטר יונייטד ממש לא שייכת לליגת האלופות"

עודכן לאחרונה: 13.12.2023 / 7:29

מנצ'סטר יונייטד הודחה מליגת האלופות אחרי הפסד לבאיירן מינכן שבו שברה שיא ספיגה שלילי, באנגליה טוענים ש"ההפסד מביך, ההדחה לא מפתיעה", המאמן טן האח התגונן: "היו לנו כמה הופעות טובות". סקולס מצא את האשמים במצב

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 12.12/ספורט1

רק ביום שבת ספגה מנצ'סטר יונייטד השפלה עצומה כשהפסידה 3:0 לבורנמות' החלשה בביתה. הערב השדים האדומים אירחו את באיירן מינכן חסרת העניין בידיעה שרק ניצחון ותיקו במשחק המקביל בין קופנהאגן לגלאטסראיי יעלה אותה לשמינית הגמר. אלא ששער של קומאן סידר לבווארים עוד ניצחון וקבע: הקבוצה של טן האח מודחת לא רק מליגת האלופות, אלא גם מסיימת במקום האחרון בבית שכולל שתי קבוצות חלשות ממנה בהרבה (על הנייר). עד כמה הקמפיין הזה הזה היה מביש מבחינת יונייטד? היא הפכה לקבוצת הפרמיירליג הראשונה בהיסטוריה שסופגת 15 שערים בשלב הבתים של ליגת האלופות. זו היתה הפעם השישית בלבד שיונייטד לא צולחת את שלב הבתים של המפעל, הפעם הקודמת היתה לא מזמן, בעונת 2020/21).

ברונו פרננדש מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
עוד עונה מתסכלת. ברונו פרננדש/רויטרס

אריק טן האח המאמן המתוסכל של מנצ'סטר יונייטד אמר: "לא עפנו מהקמפיין בגלל המשחק היום. זה ברור. היו לנו כמה הופעות טובות, אבל ברור שזה לא מספיק. היום אני חושב ששיחקנו טוב מאוד ולא הגיע לנו להפסיד, אבל הפסדנו. היינו טובים מאוד מבחינה הגנתית ומאוד מאורגנים. שיחקנו מול קבוצה חזקה מאוד. למרות שבאיירן לא שלטה במשחק, יש לה שחקנים טובים מאוד והם יכולים לייצר יש מאין ולצערי זה קרה".

על קמפיין האלופות של יונייטד, הוא אמר: "אין לי חרטות. לא הצלחנו להעפיל, אבל אנחנו צריכים לקבל את זה. וללמוד מזה. שיחקנו גם כדורגל טוב בליגת האלופות, עכשיו אנחנו צריכים להשתפר בפרמיירליג אם אנחנו רוצים לחזור לשם (לליגת האלופות).

דיוגו דאלוט סיכם את הקמפיין של יונייטד ואמר: "אנחנו מצפים הרבה יותר מעצמנו. אנחנו צריכים להשתפר. רצינו להעפיל, אבל לא היינו מספיק טובים באופן כללי. אנחנו צריכים ללמוד מזה ולהשתפר בפעם הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ברונו פרננדש ושחקני מנצ'סטר יונייטד מאוכזבים. רויטרס
ברונו פרננדש ושחקני מנצ'סטר יונייטד מאוכזבים/רויטרס

בטור הפרשנות של "דיילי מייל" כתב אוליבר הולט ש"מנצ'סטר יונייטד לא שייכת לחברה הזאת של ליגת האלופות, עם קבוצה אנמית, חסרת השראה, אחרי הופעה בינונית כל כך במשחק המכריע מול באיירן". ב-ESPN נכתב ש"ההדחה המביכה ממש לא מפתיעה, יונייטד נכנעה לבאיירן מינכן, הקבוצה שהיא שואפת להיות, וכל כך רחוקה ממנה".

לטענת פול סקולס, הפרשן ושחקן העבר של המועדון, "הבעיה לא הייתה הגנתית, אלא חוסר יצירתיות. כשאין להם את קאסמירו ואריקסן, יש ירידה משמעותית באיכות. אין ספק, ירידה חדה באיכות". האכזבה הגדולה שלה היא מהוילונד ואנתוני. "הדאגה היא מאיפה יגיעו השערים", אמר סקולס, "אתה מצפה לזה משחקי הכנף אנתונ וגרנאצ'ו, אבל הם אנוכיים, ואלה לא שחקנים מרימים ראש, וחושבים על שערים, אלא על לכבוש בעצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully