וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר יציל את סנטוס? דיווח: שוקל לרכוש את מועדון נעוריו

בברזיל פורסם כי הכוכב עשוי להפוך לבעלי המועדון שירד לליגת המשנה וסובל מקשיים כלכליים. ב-2025, לאחר סיום חוזהו בערב הסעודית, יחזור לקבוצה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 12.12/ספורט1

דרכו של ניימאר בחזרה למועדון נעוריו הולכת ונסללת. לפי "גלובו ספורט", הכוכב שבפברואר יחגוג את יום הולדתו ה-32, עשוי לרכוש בקרוב את סנטוס ולהצטרף לקבוצה ב-2025, לאחר סיום חוזהו באל הילאל הסעודית.

ניימאר לפני כחודשיים קרע את המיניסקוס בברך במשחקה של נבחרת ברזיל נגד אורוגוואי והוא לא מתוכנן לשוב לשחק העונה, אבל צפוי לשחק באל הילאל בעונה הבאה בהתאם לחוזהו - הוא נרכש הקיץ מפריז סן ז'רמן תמורת 90 מיליון יורו, אבל הספיק במדיה לקיים חמש הופעות בלבד בכל המסגרות, כבש שער בודד ובישל עוד שלושה. הוא חתם עד 2025, ועל כן בברזיל נטען כי הוא כבר מתכנן את היום שאחרי, במטרה לחזור למועדון נעוריו לפני הפרישה. מה שמדהים עוד יותר, זה שייתכן שישוב בתור שחקן-בעלים.

ניימאר שחקן סנטוס. רויטרס
ניימאר במדי סנטוס. קאמבק בתור הבעלים ב-2025?/רויטרס

העיתונאי בנג'מין בק דיווח כי סנטוס, שסיימה במקום ה-17 העונה בברזיל וירדה לליגת המשנה, בקשיים כלכליים חמורים ונמצאת בפני סכנת פשיטת רגל. לדבריו, ניימאר צפוי להשקיע ברכישת סנטוס כדי להציל את המועדון כלכלית ולסייע לחזרת הקבוצה לליגה הבכירה: "לי אין ספק שזה יקרה", אמר בק, "סנטוס תחל בהליך של פשיטת רגל וניימאר ואביו ירכשו את המועדון. זה לא עסק רע וכל האוהדים רוצים שזה יקרה. נחכה ונראה".

כידוע, בספטמבר ניימאר עקף את פלה והפך לכובש המצטיין בתולדות נבחרת ברזיל, אבל לצערו הוא בשנים האחרונות מצא את עצמו ביציעים במשך חודשים ארוכים בעקבות פציעות, כפי שקורה כעת.

לסנטוס הוא הגיע ב-2003, בתור ילד בן 11, ובמדיה שיחק עד אשר הצטרף לברצלונה ב-2013 בעסקה בשווי 90 מיליון יורו. ב-2017 פריז סן ז'רמן הפעילה את סעיף השחרור שלו ורכשה אותו תמורת 222 מיליון יורו והקיץ כאמור נמכר לסעודים. עם סנטוס הוא זכה בכל תואר אפשרי - שלוש אליפויות (2010-2012), גביע ברזילאי (2010), גביע הליברטדורס (2011) וקופה סודאמריקנה (2012). לאחר מכן זכה בכל תואר אפשרי גם עם ברצלונה, כולל בליגת האלופות, ובפריז זכה בחמש אליפויות.

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully