וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: גיא גודס סוגר מעגל במשחק תחתית חשוב

12.12.2023 / 16:59

33 שנים אחרי שעזב את הפועל חיפה, ידריך המאמן את הקבוצה מהכרמל לראשונה (19:00) במשחק הביתי נגד הפועל גליל עליון, שעדיין לא ניצחה וקיבלה שתי בשורות בימים האחרונים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.12/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (רביעי, 19:00) ברוממה במשחק בו תארח הפועל חיפה את הפועל גליל עליון. חיפה מגיעה למשחק אחרי שניצחה את הפועל אילת לראשונה העונה, ועם שני הפסדים מלבד אותו ניצחון. גליל עליון שיחקה פעמיים, והפסידה בשני משחקיה. מאז חזרה גליל עליון לליגת העל נפגשו הקבוצות 5 פעמים, וכל המפגשים נגמרו עם ניצחונות חוץ.

מאמן הפועל חיפה גיא גודס. האתר הרשמי של הפועל חיפה, אתר רשמי
סוגר מעגל. גיא גודס/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חיפה

הפועל חיפה עברה זעזוע משמעותי אחרי הניצחון באילת כשהמאמן אורן אהרוני ביקש לסיים את תפקידו ואת מקומו על הקווים תפס גיא גודס, שגדל כשחקן במועדון. גודס, שאימן עד הקיץ האחרון את הפועל חולון במשך עונה וחצי, ינסה לייצב את חיפה שחזרה מהפגרה לא מאורגנת והחתימה ארבעה זרים בתקופה קצרה, ולא מרוצה מחלקם. בינתיים בחיפה יודעים שהם חייבים לנצח את גליל עליון כדי להימנע מכניסה מוקדמת לבעיה בתחתית הטבלה.

למרות שהיא מציגה יכולת טובה יחסית למצבה, הפועל גליל עליון עדיין ללא ניצחון. מאז ההפסד להפועל תל אביב נרשמה בשורה כפולה לקבוצה הצפונית - הראשונה היא החתמתו של זר שני - עומאר סילבריו, שיהיה בסגל למשחק נגד הפועל ירושלים במוצאי שבת. הבשורה השנייה היא החלפת ביתיות של כל משחקי הקבוצה בתקופה הקרובה, מה שיאפשר לגליל לארח בכפר בלום, אם המצב יאפשר זאת בסיבוב השני. בינתיים בגליל מקווים לרשום הפתעה ברוממה, ולעלות על טור הניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully