וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "אארח נגד מנצ'סטר סיטי ילד ששוחרר מהשבי, אבל אביו לא"

מאמן הכוכב האדום בלגרד במסיבת העיתונאים לקראת המפגש עם אלופת אירופה (רביעי, 19:45): "איתן יהלומי אוהד גדול שלהם והוא יגיע לכאן ביחד עם אחותו ועם אמו, הסכמנו שלא נדבר על מה שיקרה במשחק"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 12.12/ספורט1

הכוכב האדום בלגרד נכנסה העונה ישירות אל שלב הבתים של ליגת האלופות וכך חזרה למפעל היוקרתי מכל לראשונה מאז 2019/20, אז עוד העפילה דרך שלבי המוקדמות, אבל כמו באותו קמפיין היא שוב תסיים במקום הרביעי והאחרון בבית. אז היא סיימה עם שלוש נקודות בזכות ניצחון על אולימפיאקוס, העונה בשביל לסיים עם יותר מנקודה אחת - זכר לתיקו הביתי נגד יאנג בויז - היא תצטרך לנצח את לא אחרת מאשר מנצ'סטר סיטי, אלופת אירופה (רביעי, 19:45).

כזכור, ברק בכר ואלופת סרביה עלו ליתרון מדהים במנצ'סטר בתוספת הזמן של המשחק בסיבוב הראשון, אולם במחצית השנייה חוליאן אלברס ורודרי כבשו והפכו ל-1:3. ארלינג הולאנד, שלא הבקיע אז, לא ישחק הפעם בעקבות פציעה ובכלל נראה שפפ גווארדיולה יבצע לא מעט שינויים בהרכב מול החבורה של ברק בכר בשל העובדה שלסיטי מצפים שלושה שבועות עמוסים מאוד - בשבת יארחו את קריסטל פאלאס, ייצאו לאליפות העולם לקבוצות בערב הסעודית וב-27.12 יחזרו לחגיגת משחקי חג המולד באנגליה.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד/רויטרס

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, הפתיע את המקומיים בכר כשסיפר על אורח מיוחד שיגיע למשחק - איתן יהלומי בן ה-12, שנחטף מביתו בניר עוז ביחד עם אביו. איתן בשבוע שעבר קיבל חולצה חתומה של פיל פודן והזמנה ממנכ"ל הסיטיזנס להגיע לצפות בקבוצה, וכעת יעשה זאת כאורחו של ברק בכר בבלגרד. "איתן יהלומי היה בשבי חמאס 52 ימים ומחר הוא יהיה איתנו, אורח שלי. הוא שוחרר מהשבי ויגיע לכאן עם אמא שלו ואחותו, אבל לא עם אביו כי הוא עדיין בשבי בעזה. איתן הוא אוהד גדול של מנצ'סטר סיטי והסכמנו שלא נדבר על התוצאה ועל מה שיקרה במשחק מחר, אבל הוא לא יהיה עצוב אם ננצח. כמובן שאנחנו מצפים למשחק גדול", סיפר בכר.

עוד אמר בכר על המפגש עם פפ ואלופת אירופה: "כאן יש לנו יותר סיכוי מאשר במשחק במנצ'סטר. שיחקנו טוב בכל המשחקים בקמפיין, אבל בחוץ לא הצלחנו לקחת נקודות ומחר אנחנו נשחק בשביל לקחת עוד שלוש. אם אפגש עם פפ גווארדיולה לכוס יין? נראה מה יהיה, כרגע אני מרוכז רק במשחק".

הכוכב האדום לא תוכל לסיים במקום השלישי ולהגיע לליגה האירופית גם אם תנצח ובמקביל יאנג בויז תפסיד ללייפציג, וזאת בעקבות העובדה שסיימה בתיקו והפסידה ליאנג בויז בשוויץ במחזור הקודם. לשמחתה של הכוכב האדום, לפחות בליגה הסרבית היא חזרה אתמול למקום הראשון בעקבות ההפסד של פרטיזן בלגרד, כך שהשתיים בשוויון נקודות לפני הדרבי הגדול של בלגרד ביום רביעי הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ר.ב. לייפציג - יאנג בויז (19:45)

שלב הבתים יסתיים למחזיקת הגביע הגרמני בצורה האידיאלית ביותר - כרטיס לשלב שמינית הגמר מהמקום השני. מלבד שני ההפסדים הצפויים לאלופת אירופה, לייפציג הצליחה להשיג 3 ניצחונות, אחד מהם על יאנג בויז בחוץ, והפעם היא תקווה להשלים את המשימה עם עוד 3 נקודות על חשבון השוויצרים שהבטיחו את הכרטיס לליגת האירופית. מבחינת יאנג בויז, המאבק על שמינית הגמר היה בגדר חלום, אך הניצחון היקר במחזור האחרון על הכוכב האדום בלגרד הבטיח את המקום השלישי, ומבחינתה לסיים עם לפחות נקודה בגרמניה תהיה עוד הצלחה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully