וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של השופט שהותקף: "כאב לי בלב כשראיתי אותו מקבל אגרוף"

טורקיה סוערת גם ביום שאחרי התקרית האלימה והחריגה. נשיא אנקרגוצ'ו נעצר בעקבות האגרוף, נשיא טורקיה ארדואן שוחח בטלפון עם אומור מלר שסיפר כי הוא סובל משבר בפניו

השופט הטורקי חליל אומוט מלר אחרי שספג אגרוף לפנים מנשיא אנקרהגוג'ו/ספורט1

נשיא אנקרגוצ'ו פארוק קוצ'ה נעצר היום (שלישי) בעקבות האגרוף היישר לפרצופו של שופט הכדורגל חליל אומור מלר. קוצ'ה במקביל גם הודיע על התפטרותו בעקבות האירוע האלים והחריג אתמול, כאשר עם שריקת הסיום למפגש בין אנקרגוצ'ו לריזספור בליגה הבכירה התפרץ קוצ'ה לכר הדשא והכה את השופט. טורקיה ההמומה סוערת ביממה האחרונה ובאירוע מעורב בין היתר נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן.

ארדואן שוחח היום בטלפון עם אומור מלר ואמר לו: "אנחנו מאוד מצטערים על מה שקרה ומאחלים לך החמה מהירה. אני במיוחד מאוד מאוכזב מהעובדה שזה קרה במשחק של ריזספור, זה מטריד מאוד. ביקשתי משר המשפטים ומאנשיי בממשלה לעשות כל שניתן ובמהרה". ארדואן שאל את השופט על מצבו הוא השיב כי הוא סובל משבר בפניו, מתחת לעין, אבל אין נזק מעבר לכך.

שיחת הטלפון של נשיא טורקיה ארדואן עם מלר

אביו של השופט, בולנט מלר, אמר היום: "צפיתי במשחק בטלוויזיה וכשראיתי את הבן שלי מותקף, כאב לי הלב. הרגשתי ישר בלב את הכאב של האגרוף שקיבל הבן שלי. נפגשתי איתו ומצבו טוב, הוא ישוחרר מחר מבית החולים". על פי הדיווחים, מלר החליט לפרוש משיפוט בעקבות המקרה, כך לפחות נטען כי סיפר למבקריו בבית החולים, אבל לא נמסרה על כך הודעה רשמית וגם אביו טען שרק לאחר שישתחרר מבית החולים הם ישוחחו ויקבלו החלטות כיצד לפעול.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

עינו של השופט לאחר האגרוף

לא רק אגרוף: בעיטות לראשו של השופט

ההתאחדות לכדורגל בטורקיה הודיעה כידוע על עצירת כל המשחקים עד הודעה החדשה וכן על מפגש מיוחד בעקבות האירוע הקשה: "הכדורגל הטורקי ספג מהומה ובויש בכל העולם. כל מי שמעורב בתקרית המבישה הזאת ישלם את המחיר". איגוד השופטים הטורקי הודיע במקביל על שביתה מיידית משלו: "אנחנו מכריזים בזאת על קריאה לכל השופטים, מהליגה הבכירה ביותר ועד הנמוכה ביותר, שלא להופיע במשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully