וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופה של קריירה מפוארת: ג'ורג'ו קייליני פרש מכדורגל

האיטלקי האגדי תולה את הנעליים בגיל 39. שיחק ביובנטוס 18 שנה וזכה איתה ב-9 אליפויות, וכקפטן נבחרת איטליה זכה ביורו

הטקס של יובנטוס לכבוד ג'ורג'ו קייליני ולכבוד פאולו דיבאלה/ספורט1

ג'ורג'ו קייליני הודיע על פרישה מכדורגל. הבלם האיטלקי תולה את הנעליים בגיל 39, אחרי עונה וחצי בלוס אנג'לס FC האמריקאית מליגת ה-MLS. זהו סופה של קריירה מפוארת של אחד השחקנים הטובים והמצליחים באיטליה בשני העשורים האחרונים.

קייליני שיחק ביובנטוס 18 שנים ולא עזב גם אחרי שהמועדון נענש והורד לסרייה B. הוא זכה עם הגברת הזקנה ב-9 אליפויות, 5 גביעים ו-5 סופרקופה איטלקיים. במקביל הפך לשחקן מפתח בנבחרת איטליה, בה רשם 117 הופעות עד ואיתה זכה ביורו 2020 - כסרט הקפטן על זרועו.

יליד פיזה התחיל את הקריירה כמגן שמאלי מבטיח, שיחק בכל הנבחרות הצעירות של איטליה והיה חלק מנבחרת הנוער (U19) שזכתה באליפות אירופה ב-2003. במרוצת השנים הפך לבלם לכל דבר וביובנטוס היה חלק מחוליה אחורית מהוללת שכללה את ג'אנלואיג'י בופון, לאונרדו בונוצ'י ואנדראה ברצאלי. ב-2022 עבר ללוס אנג'לס FC.

קייליני מדורג שלישי בכמות הופעות ביובנטוס בכל המסגרות עם 561 משחקים, כשלפניו רק אלסנדרו דל פיירו (705) וג'אנלואיג'י בופון (685). 117 המשחקים שלו בנבחרת איטליה מציבים אותו במקום החמישי, בצוותא עם דניאלה דה רוסי.

ג'ורג'ו קייליני נפרד מאוהדי יובנטוס. רויטרס
קייליני אחרי המשחק האחרון שלו במדי יובנטוס/רויטרס

רק השבוע אמר קייליני: "אהיה עם המשפחה שלי, נחזור ביחד לאיטליה ושם אחליט סופית על עתידי. אני לא מתכוון להחליט משהו ואז לשנות את דעתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully