וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גזענות אנטי ערבית". מעריציו של מוחמד סלאח שוב מתלוננים

במצרים כעסו אחרי שהכוכב שוב לא נבחר ל"כדורגלן השנה באפריקה". סלאח כנראה יחמיץ את משחק הגביע של ליברפול נגד ארסנל

תקציר ניצחונה הדרמטי של ליברפול 1:2 על קריסטל פאלאס/ספורט1

מוחמד סלאח כנראה יפספס את משחק הגביע שבו ליברפול תתארח אצל ארסנל ב-7 בינואר בסיבוב השלישי. במצרים טוענים שלמרות שבליברפול רצו שהוא ישתתף במשחק ורק לאחר מכן יצטרף לפרעונים לקראת אליפות אפריקה, שחקן הכנף כנראה ימריא לפני כן.

סלאח חווה עונה מצוינת עם 14 שערים בכל המסגרות (11 בליגה, 3 בליגה האירופית) וגם 8 בישולים. ליברפול מובילה את הטבלה והמצרי מאוד יחסר בזמן אליפות אפריקה. אם מצרים תגיע לשלבים המאוחרים של הטורניר, סלאח יפספס גם את משחק החוץ נגד ארסנל בליגה (ומשחק בית נגד צ'לסי).

אליפות אפריקה 2023 (שמתקיימת ב-2024) תתקיים בחוף השנהב והיא תתחיל ב-13 בינואר ותסתיים ב-11 בפברואר. מצרים הוגרלה לבית ב' ביחד עם גאנה, כף ורדה ומוזמביק, והיא פייבוריטית לסיים באחד משני המקומות הראשונים וגם להגיע הכי רחוק שיש.

שחקן נבחרת מצרים מוחמד סלאח. רויטרס
אם מצרים תגיע לשלבים האחרונים, סלאח יחמיץ גם את משחק הליגה נגד ארסנל/רויטרס

בינתיים סלאח הגיע אתמול רק למקום השלישי בבחירת "כדורגלן השנה" של אפריקה, כשאת התואר האישי קטף ויקטור אוסימן - הניגרי הראשון שעושה זאת מאז קאנו ב-1999. סלאח כבר הוכתר ב-2017 ו-2018, אבל בפעמיים האחרונות הסתפק בסגנות אחרי סאדיו מאנה. זה הספיק בשביל מעריצים רבים של המצרי לטעון לגזענות אנטי ערבית של ההתאחדות לכדורגל האפריקאית, שבוחרת בזוכה.

"בכנות, CAF זה גוף גזעני", כתב הגולשים המצרים ואחר הוסיף: "שוב חוסר צדק למוחמד סלאח, אחרי המיקום הנמוך בבחירת שחקן השנה של פיפ"א. עכשיו הוא לא זכה בתואר 'כדורגלן השנה באפריקה' בגלל גזענות לשמה".

זו אגב לא דעה חדשה במולדתו של סלאח. במצרים הועלו טענות על גזענות אנטי-ערבית כשסלאח הגיע "רק" למקום החמישי במירוץ לכדור הזהב ב-2019, אחרי שליברפול זכתה בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully