וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דילמת הבלם של רובי קין: קרדיט לביטון או צ'אנס לייני או נחמיאס?

12.12.2023 / 12:00

לוקאסן מוצהב, ומאמן מכבי תל אביב צריך להכריע לקראת גנט האם להמשיך לתת אמון בביטון שהציג יכולת חלשה מול סכנין. האפשרות השנייה (והפחות סבירה על פי ההערכות): להתחיל לבנות לתפקיד הבלם המחליף את אחד מהשניים שבכלל היו מחוץ לסגל בדוחא

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 2:3 על בני סכנין, עם שערו ה-400 של ערן זהבי/ספורט1

מכבי תל אביב שבה הבוקר (שלישי) להתאמן, אחרי שאתמול נחו השחקנים ביום שאחרי הניצחון על בני סכנין. כבר מחר תמריא הקבוצה לסרביה לקראת המשחק מול גנט (חמישי, 22:00, ספורט2), אשר יסיים את שלב הבתים של הקונפרנס ליג. מדובר במשחק אותו יכולה מכבי תל אביב לסיים בראשות הבית, אם תנצח את הקבוצה שניצחה אותה 0:2 במפגש הראשון בבלגיה יומיים לפני ה-7 באוקטובר.

הדילמה המשמעותית איתה יצטרך רובי קין להתמודד היא האם להמשיך עם ניר ביטון כבלם המחליף שלו או להתחיל לבנות לתפקיד את עידן נחמיאס או לחילופין לתת אשראי לקפטן שרן ייני.

כזכור, דריק לוקאסן יעדר מהמשחק עקב צבירת כרטיסים צהובים וקין יצטרך להחליט מה הוא עושה, אחרי המשחק הגרוע של ביטון מול בני סכנין שלשום. הבלם טעה פעמיים ומכבי תל אביב ספגה פעמיים כתוצאה מכך. נחמיאס וייני כלל לא היו בסגל שלשום, מה שמלמד כי קין לא רואה בהם אופציות מתקדמות.

ניר ביטון מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
האמון יימשך? ניר ביטון/מאור אלקסלסי

ובכל זאת, אחרי ההופעה של ביטון יצטרך האירי להחליט האם הבלם הגבוה ראוי לקרדיט או שהוא צריך להמר על נחמיאס או ייני לצד אנריק סבוריט, שיחזור להרכב אחרי שלא שיחק בסכנין כדי לנוח.

בקרב שחקני מכבי תל אביב רווחת ההערכה שקין ימשיך עם ביטון במרכז ההגנה.

במכבי תל אביב החליטו לערוך את האימון מחר בישראל ולטוס מאוחר יותר לבלגרד, כך שבקבוצה יוותרו על אימון מסכם באיצטדיון של באצ'קה טופולה, שם ייערך המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully