וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יסיים כמלך ההצלות? גלזר: "הקהל יתן לי דחיפה מול כוכבי סיטי"

ערב מחזור הנעילה של שלב הבתים בצ'מפיונס, הישראלי של הכוכב האדום מדורג ראשון בין השוערים. כדי לסיים בפסגה הוא זקוק לעוד הצגה מול אלופת אירופה: "מקווה שנהיה אפילו יותר אמיצים מאשר במשחק באנגליה. חשוב להרים את הרמה בתקופה הקרובה"

תקציר ניצחונה של הכוכב האדום בלגרד 1:3 על מלאדוסט לוצ'אני/ספורט1

הכוכב האדום בלגרד כבר איבדה סיכוי לעלות לשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות, אבל מבחינתו של עומרי גלזר, המשחק מחר (רביעי, 19:45) מול מנצ'סטר סיטי במרקאנה, עשוי לטמון בחובו משמעות מיוחדת.

אחרי חמישה מחזורים בשלב הבתים, גלזר ניצב בראש טבלת ההצלות של ליגת האלופות עם 31 כאלה. שוער יאנגז בויז אנתוני ראצ'ופי הגיע למספר זהה של הצלות, וכדי לסיים מעליו גלזר יצטרך להצטיין פעם נוספת מול המכונה של גווארדיולה, אחרי שבמפגש הקודם במנצ'סטר רשם לא פחות מ-13 הצלות ושבר את שיא כל הזמנים להצלות במשחק בודד בליגת האלופות.

"הקהל ידחוף אותי ואת כל הקבוצה, אני משוכנע בכך", אמר גלזר הבוקר בריאיון לעיתון הסרבי "ז'ורנל". "התמיכה מהיציעים תעניק לו את תוספת האנרגיות שאנחנו זקוקים לה כדי להתמודד עם אלופת אירופה ולשחק מולה אפילו ביותר אומץ ביחס למשחק באנגליה. אפילו במשחק ההוא שמענו רק את הקהל שלנו, אז אני יכול רק לדמיין איך זה יישמע מחר".

חלוץ מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד מול עומרי גלזר. רויטרס
יבלוט גם הפעם? גלזר במפגש הקודם עם ארלינג הולאנד/רויטרס

גלזר יודע שלמרות שמדובר במשחק לפרוטוקול בלבד מבחינת הקבוצה, חשוב מאוד להציג יכולת טובה ולתת פייט למכונה של גווארדיולה. "זה יהיה המשחק האחרון שלנו בשלב הבתים ואחריו מחכים עוד שני משחקים חשובים, כולל הדרבי נגד פרטיזן. חייבים להרים את הרמה שלנו בתקופה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully