וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 12.12: ריאל מדריד הצטרפה למירוץ אחר סנטיאגו חימנס

אתלטיקו נחשבת למועמדת העיקרית לרכוש את המפציץ של פיינורד, אבל היריבה העירונית בתמונה. יובנטוס סימנה את קשר אטאלנטה

שערי המחזור ה-16 בפרמיירליג/ספורט1

* בתקשורת האנגלית מספרים: 7-8 קבוצות פרמיירליג כבר מביעות עניין בקונור גלאגר אחרי הפרסומים שצ'לסי תנסה למכור אותו בינואר כדי לגייס כסף לרכש. טוטנהאם בראש הרשימה ויש גם דיבורים על התעניינות מעבר לים, מצד באיירן מינכן.

* מה קורה בגזרת ז'ואאו פלהיניה? באיירן מינכן שהייתה קרובה לרכוש את הפורטוגלי מפולהאם בסוף חלון ההעברות של הקיץ, שומרת על קשר רצוף עם נציגיו, אבל היא לא היחידה. באנגליה דיברו בימים האחרונים על כך שדווקא ליברפול היא המועמדת המובילה לרכוש אותו, וברקע ישנה ההתעניינות הארוכה מצד ארסנל.

* אתלטיקו מדריד מוזכרת כפייבוריטית לרכוש את חלוץ פיינורד, סנטיאגו חימנס, אבל בספרד עלו דיווחים לפיהם גם ריאל מדריד בתמונה. המקסיקני בן ה-22 כבש העונה 18 שערים ב-15 משחקים בליגה ההולנדית ושני שערים בליגת האלופות. הטענה היא שריאל נתנה לקיליאן אמבפה אולטימטום עד ה-15 בינואר להשיב אם הוא מצטרף בקיץ ואם התשובה שלו תהיה שלילית, חימנס יהפוך למטרה המרכזית.

שחקן פיינורד סנטיאגו חימנס. ANP, GettyImages
שחקן פיינורד סנטיאגו חימנס/GettyImages, ANP

* מתיאס סולה נמצא על הכוונת של ניוקאסל (וקריסטל פאלאס), אבל ביובנטוס מתעקשים: "הוא יישאר כמושאל בפרוזינונה עד סוף העונה". הארגנטינאי בן ה-20 כבש 6 שערים העונה ואחרי שיסיים את תקופת ההשאלה, יובה עשויה למכור אותו בקיץ. המחיר ינוע סביב 30 מיליון יורו.

* עוד ביובנטוס: במועדון ממשיכים לחפש שחקן שיסתום לפחות חלק מהבור במרכז המגרש שהותירו ההשעיות של פול פוגבה וניקולו פאג'ולי. אחד המועמדים להצטרף הוא קשר נבחרת הולנד ואטאלנטה, טון קופמיינרס. אטאלנטה כבר דחתה הצעה מנאפולי בגובה 48 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully