וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר מאייר זכה למחמאות: "ברור שזאת הזדמנות. אני חלק מהקבוצה"

במכבי תל אביב מרוצים מהרכז בן ה-17 שתרם 9 נקודות ו-6 אסיסטים נגד הרצליה. דיברתולומאו ייעדר משני משחקי היורוליג הבאים

תקציר: אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה 80:81/ספורט1

מכבי תל אביב פתחה אמש (שני) ברגל ימין את משחקיה בליגת העל לעונת 2023/24 כשהביסה בחוץ בקלות 74:94 את בני הרצליה. המשחק הבא של הצהובים בליגה ייערך בעוד 11 ימים, כשלאחר מכן הקבוצה צפויה להיכנס לשגרה יותר קבועה של משחקים.

מכבי הופיעה למשחק ללא לורנזו בראון, בונזי קולסון ו-וויד בולדווין שנשארו בבלגרד, ללא ג'ון דיברתולומאו הפצוע שאמור להיעדר גם בשני משחקי היורוליג הבאים, ואחרי 5 דקות נשארה גם ללא ג'וש ניבו שלא חש בטוב ולא שב לשחק. בסגל החסר הזה מכבי הסתדרה, קיבלה 21 נקודות ו-10 ריבאונדים ב-20 דקות מרומן סורקין, 17 נקודות ב-17 דקות מחסיאל ריברו, אבל גם הרבה מהשחקנים הצעירים שלה.

עומר מאייר בן ה-17, שנמצא עם הקבוצה בבלגרד, הרשים עם 9 נקודות ו-6 אסיסטים ב-23 דקות, שחרן דורון הוסיף 4 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים ורועי בכר קלע 3 נקודות. במכבי בירכו את החבר'ה הצעירים, ומאייר באופן טבעי זכה להרבה מחמאות.

שחקן מכבי תל אביב עומר מאייר מול שחקן בני הרצליה סנדי כהן. דני מרון
עומר מאייר/דני מרון

"חברים לקבוצה מאוד עוזרים, השחקנים מאוד עוזרים לי במשך החודשיים האלה", סיפר מאייר על התקופה שלו עם הבוגרים, "כל טעות שאני עושה הם סבלניים אליי, הגעתי למשחק הזה בלי הרבה לחץ, ידעתי שהקבוצה מאחוריי ותומכת בי. התברכתי בחברים לקבוצה שחשוב להם שאני אלמד מהטעויות שלי. זה לא פשוט, תקופה לא פשוטה לאף אחד. כל פעם חוזר לחברים לקבוצה, התמזל מזלי, וקיבלתי חברים לקבוצה שתומכים ועוזרים לי".

על ההזדמנות שזוכה לקבל בבוגרים של מכבי תל אביב בגיל כל כך צעיר סיפר: "אני פה חלק מהקבוצה, אני עושה את מה שהקבוצה צריכה כדי שננצח, ברור שזאת הזדמנות, אני פה כדי לעשות את מה שצריכה".

מכבי תשוב היום לבלגרד לקראת המשחק נגד אנדולו אפס ביום חמישי. שחקני הקבוצה שלא יצאו איתה יחברו אליה ויהיו חלק מההכנה למשחק בו תנסה מכבי לשוב למסלול הניצחונות גם ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully