וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במו"מ עם ארגון שחקני היורוליג על קיצוץ בשכר השחקנים

לאור ההפסדים הכספיים הרבים הכרוכים באירוח בבלגרד ללא קהל, הצהובים פועלים להפעיל סעיף של "כוח עליון" שיאפשר להם להשלים את המהלך בתיאום עם ארגון שחקני היורוליג. השחקנים עודכנו על המהלך, הערכות: הקיצוץ עשוי להגיע לגובה של לפחות 10 אחוזים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.12/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה בימים האחרונים לשחקני הקבוצה כי היא נמצאת בעיצומו של מהלך מול ארגון שחקני היורוליג, שצפוי להוביל בסופו של דבר לקיצוץ בשכרם. ההודעה ניתנה לשחקנים בימים האחרונים, כשלוואלה! ספורט נודע כי המגעים בין הצדדים מתקדמים, וההערכה היא שבקרוב ייפסק מה יהיה גובה הקיצוץ.

כידוע, לאור המלחמה מארחת מכבי תל אביב את משחקיה בבלגרד מאחורי דלתיים סגורות. עצם ההימצאות באירופה והעובדה שהקבוצה לא יכולה להכניס כסף, גוררת הפסדים של מיליוני שקלים מאז יציאת השחקנים מישראל ב-8 באוקטובר, יום אחרי מתקפת הטרור הרצחנית.

בקבוצה כבר הודיעו לכלל עובדי המועדון כולל לצוות המקצועי, על קיצוץ של 15 אחוזים בשכרם, וכעת יודעים במועדון כי אין ברירה אלא לפעול ולהביא להורדה נוספת בעלויות הגבוהות דרך קיצוץ בשכר השחקנים.

על פי המידע שהגיע לוואלה! ספורט, מכבי פועלת להשתמש בסעיף של "כוח עליון" כפי שהוא מוגדר בהסכם של השחקנים. הסעיף המדובר אושר על ידי היורוליג וארגון שחקני היורוליג, ומכבי העבירה את הנתונים על ההפסדים הכספיים שהיא חווה בעקבות הסיטואציה. כעת ארגון שחקני היורוליג, ביחד עם היורוליג, יצטרכו להגיע ביחד עם מכבי להסכמה על אחוז הקיצוץ.

רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מהלך דרמטי. סורקין במשחק אתמול מול בני הרצליה/דני מרון

הסעיף המדובר לא מאפשר למכבי תל אביב לקצץ בכל סכום, אלא עד גבול מסוים, ונראה שגם הצהובים לא יגיעו אליו. גורמים בארגון שחקני היורוליג התקשו להעריך בשיחה אמש מה גובה הקיצוץ שיוסכם, אך ההערכה היא שלפחות 10 אחוזים מהשכר יקוצץ. במקביל, קיימת הבטחה שאם המצב ישתנה והצהובים יחזרו לארח עם קהל בישראל, הקיצוץ יבוטל.

גורמים בארגון שחקני היורוליג סיפרו כי ההתנהלות בין הצדדים חיובית, וכי הם מבינים כי אין ברירה אלא לסייע למכבי תל אביב על מנת שהקבוצה לא תיכנס למצוקה כלכלית משמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully