וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ראשון לא.ס. רמת השרון, 75:72 דרמטי למכבי ראשון לציון

המחזור השלישי בליגה הלאומית יצא לדרך עם ניצחון דרמטי של הכתומים, שכבר איבדו יתרון דו ספרתי ברבע האחרון, אך המקומיים לא הצליחו להשלים מהפך

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.12/ספורט1

המחזור השלישי בליגה הלאומית נפתח הערב (שני) עם ניצחון למכבי ראשון לציון, שהנחילה הפסד ראשון לא.ס. רמת השרון עם 72:75 דרמטי במשחק חוץ.

הכתומים פתחו לא טוב את המשחק, אבל ברבע השני הציגו יכולת משופרת, בעיקר בזכות אריאל דרעי ושלו לוגשי, בדרך ליתרון 37:31 במחצית. ברבע השלישי היתרון גדל לדו ספרתי, אך הביתיים הצליחו להישאר צמודים אלא שלא מעבר לכך. עוד לפני המשחק נערך טקס הדלקת נר חמישי של חנוכה.

גל גילינסקי, שחקן מכבי ראשון לציון. שחר ברגר, אתר רשמי
היה רחוק אסיסט מדאבל דאבל. גל גילינסקי/אתר רשמי, שחר ברגר

הכתומים קלעו 2 נקודות בלבד ה-5 הדקות הראשונות עד שדנאל כוזהינוף קלע שלשה. שתי הקבוצות נתקעו בהתקפה במשך דקות ארוכות והרבע הראשון נגמר ב-11:11. אופק מלכה פתח את הרבע השני בשלשה קשה, ומנגד שלשה של אריאל דרעי העניקה יתרון ראשון למכבי ראשון לציון - 21:20. המומנטום של האורחים נמשך והלוח הראה 32:25. שלו לוגשי קלע 5 נקודות ברצף ובמחצית זה 37:31 לכתומים.

הקבוצה של גיא קנטור הייתה אגרסיבית בפתיחת הרבע השלישי ואופק מלכה כפה שיוויון 44:44 אחרי שלשה. שתי הקבוצות התקשו לייצר נקודות, עד ששלו לוגשי התעורר ויחד עם עידו שבת היתרון חזר לאורחים - 53:46. גל גילינסקי סחט עבירה בסוף הרבע והעלה את מכבי ראשון ליתרון שיא 61:50. המקומיים פתחו את הרבע האחרון עם 6 נקודות ברצף, אך אריאל דרעי החל מטווח שלשות של שתי הקבוצות - 67:62, 5 דקות לסיום. המקומיים לא ויתרו על המשחק והורידו ל-67:66, 3 דקות לסיום. עם זאת, גם בזמן שנותר התסריט לא השתנה - רמה"ש התקרבה, אבל לא הצליחה לבצע מהפך.

קלעו לא.ס. רמת השרון: חן כלפון (9 ריבאונדים) 16 נק', אופק מלכה 14 נק', עמית ביר כץ 13 נק', אופק גול 11 נק', רום גפן (11 ריבאונדים) 10 נק', גיא רושקין ודור ענבי 4 נק' כ"א.

קלעו למכבי ראשון לציון: שלו לוגשי (8 ריבאונדים) 19 נק', עידו שבת ורביב פיטשון (9 ריבאונדים) 14 נק', גל גילינסקי (9 אסיסטים) 10 נק', אריאל דרעי 9 נק', דנאל כוזהינוף 5 נק', עומר שדה ואיגור נסטרנקו 2 נק' כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully