וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמלה ניצחה גם את הפועל ראשל"צ, רמת גן גברה על רמת השרון

המחזור הרביעי בליגת העל לנשים: הפייבוריטיות ניצחו באופן משכנע, גם בנות אשדוד שהביסו את מכבי חיפה ב-28 הפרש. 56:61 ללב ירושלים בפתח תקוה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.12/ספורט1

המחזור הרביעי של ליגת ווינר לנשים בכדורסל התחיל להמחיש את המעמדות בליגה. אליצור רמלה בינתיים עושה כל העולה על רוחה, מכבי רמת גן יודעת לצאת ממצבים לא פשוטים ומכבי אשדוד רואה בעצמה לכל הפחות את הצלע השלישית במאבק האליפות.

אליצור רמלה - הפועל ראשון לציון 74:92

כהרגלה מפתיחת העונה, אליצור רמלה נראתה גם בפתיחת המשחק מול הפועל ראשון לציון כמו אלופה מכהנת שלא מתכוונת לוותר על התואר שלה. ראשון לציון אומנם הצליחה לקלוע 9 נקודות מחוץ לקשת (עמית טרנר והילה קארש), אבל השליטה של ג'ני סימס בקצב המשחק פתחה עבור הרמלאיות פער גדול, שהתקבע על 15:24 בתום הרבע הראשון. זיו ארז העלה לפרקט את מיקה ינאי בת ה-15 לדקות משמעותיות והשטף של הקבוצה הלך והשתבח, בעיקר בזכות התנועה של דוריאן דהן סויץ' מתחת לסל. עם זאת, ברבע השלישי, אחרי 38:45 במחצית, רמלה שוב ברחה בגדול, הרבה בזכות טרנר במשחק מגוון ויעיל שבו קלעה 30 נקודות והובילה לניצחון.

קלעו לרמלה: סימס 27, רוטברג 19, רבר 14, וטורי 11,לויצקי 10, גוט 6, לביא 4, ריכמן 1.

קלעו לראשל"צ: טרנר 30, סויץ' 23, קארש 13, ידין 5, ינאי 3.

ג'ני סימס, שחקנית אליצור רמלה. עודד קרני, אתר רשמי
27 נקודות בניצחון על ראשל"צ. סימס/אתר רשמי, עודד קרני

מכבי רמת גן - א.ס רמת השרון 56:65

זה היה משחק של אופי עבור רמת השרון. שלושת המחזורים הראשונים לא הבהירו אם זו הקבוצה שמנצחת את חיפה בתום מותחן, זו שנכנעת בשלב מוקדם לראשון לציון או זו שמפתיעה את אשדוד. המשחק מול הטוענת לכתר מרמת גן היה כזה שהוכיח שרמת השרון לא נבהלת מול יריבה שניצחה בכל שלושת המחזורים הראשונים בצורה מרשימה, אולם אחרי שכפתה עליה רבע ראשון צמוד ולהפסקה ירדו הקבוצות בשוויון 32, גילי אייזנר הובילה את המקומיות לניצחון במשחק שבו כבר הוליכה בהפרש דו ספרתי בזכות הגנה חזקה שעצרה את השטף של האורחות.

קלעו לרמת גן: אייזנר 17, מתתיהו 16, חתוקאי 9, חדד 8, אדלמן 7, ברמן 5, שלום 3.

קלעו לרמה"ש: סער 21, צוובנר 13, שוסטר 9, יצחקי 8, גנור 3, דלוטי 2.

בנות פתח תקווה - הפועל לב ירושלים 61:56

שתי הקבוצות הכי מסקרנות בליגה בכל הקשור להתפתחות שלהן לאורך העונה נפגשו הערב בפתח תקווה. אחרי מחצית ראשונה צמודה שהסתיימה ב-26:30 לזכות פתח תקוה, הגיעה ברבע האחרון התפוצצות של הירושלמיות. בארון הציגה יכולת של כוכבת וביחד עם הודיה קבדה, שמראה סימנים נהדרים של קפיצת מדרגה מפתיחת העונה, השתיים הפכו לחלוטין את המשחק. הקבוצה המקומית קלעה רק 9 נקודות והלכה לאיבוד בדקות האחרונות. ירושלים, מצדה, זרחה ואספה ניצחון משמעותי - 56:61 על אחת הקבוצות שיכולה להתחרות איתה בעתיד על מקום בפלייאוף.

קלעו לפ"ת: עזורי 14, חנון 13, כספי 7, גרט 7, כהן 5, דוייב 5, פרפרה 2, פינצי 2, שבתאי 1.

קלעו לירושלים: בארון 23, קבדה 15, תירוש 9, בוקר 6, מישר 4, מור יוסף 2, גגולה 2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקניות הפועל לב ירושלים. דני מרון
שחקניות הפועל לב ירושלים/דני מרון

מכבי בנות אשדוד - מכבי חיפה 49:77

כבר מהדקות הראשונות היה ברור שזה המשחק של טל יעקב וטל לב. השתיים, שהתקשו לבוא לידי ביטוי בשבוע שעבר ברמה"ש, נראו נפלא בצד ההתקפי וסייעו לאשדוד לרוץ על המגרש בכל הזדמנות אפשרית. חיפה נלחמה והציגה שוב את המשחק האגרסיבי שכבר ראינו ממנה העונה, אבל זה לא מנע ממנה לספוג תבוסה קשה.

קלעו לאשדוד: קארש 18, יעקב 18, אורבך 10, נחמה 8, לוי 7, דיין 6, לב 5, אוסיגוואי 3, לפושניאנסקי 2.

קלעו לחיפה: רווח 19, כנעאן 9, עודה 8, ראשית 7, ביתן 4, מ. ניקוליץ 2.

אליצור חולון - אס"א רושלים 55:58

משחק התחתית בחולון נפתח כששתי הקבוצות מנסות קודם כל למנוע מהיריבה להיכנס לקצב. זה לא היה משחק של כדורסל גדול אלא קרב בין שתי קבוצות שרוצות לברוח מהתחתית. עד ההפסקה הצליחו האדומות לקלוע מחוץ לקשת אחרי דקות ארוכות שבהן לא קלעו, וכשירדו לחדרי ההלבשה גילו שהשד ממש לא נורא - פיגור זניח יחסית של 27:21. הסבלנות של הירושלמיות השתלמה ברבע השלישי, כשתמר בר גל וטליה סרני קלעו מכל הזדמנות אפשרית וביצעו במו ידיהן את המהפך. אף אחת מהשחקניות של חולון לא קלעה בשלב זה ביותר מ-35 אחוז מהשדה וכך נפתח המשחק. אחרי שהיתרון עבר מצד לצד, חולון הגיע לשניות האחרונות כשהיא מובילה ועם הכדור ביד. ירושלים ביצעה כמובן שממנה יצאה חולון עם נקודה אחת. וכשהיא בפיגור של סל אחד, ירושלים הגיעה שנייה אחת לסיום לזריקה שאותה היא רצתה שבר גל תיקח, אבל הכדור ברח החוצה וחולון ניצחה.

קלעו לחולון: אולאולה 11, זליבנסקי 10, רוט 10, מאיר 8, וושדי 8, שרביט 7, נשר 4.

קלעו לירושלים: בר גל 18, סרני 15, פירסטנברג 6, טלקר 5, טנא 4, בן אבי 3, כהן 2. אליהו 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully