וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא פרץ למגרש בסיום ונתן אגרוף לשופט: צפו בסערה מטורקיה

נשיא אנקרגוצ'ו תקף את השופט בסיום המשחק מול ריזספור וטורקיה סוערת: "פשע נגד האנושות, תעצרו אותו". זווית נוספת מציגה: אנשים בעטו לשופט בראש בזמן ששכב על הדשא

השופט הטורקי חליל אומוט מלר אחרי שספג אגרוף לפנים מנשיא אנקרהגוג'ו/ספורט1

הכדורגל הטורקי עלה הערב (שני) לכותרות, וממש לא מהסיבות הנכונות. עם שריקת הסיום של המשחק בין אנקרגוצ'ו לריזספור בליגה הראשונה, נשיא אנקרגוצ'ו פארוק קוצ'ה התפרץ אל כר הדשא ונתן אגרוף בעין לשופט חליל אומור מלר. השופט נפל על הדשא כשהמולה גדולה סביבו, ומזווית נוספת ניתן לראות כי במהלך ההתגודדות הוא גם ספג מספר בעיטות בראש.

אנקרגוצ'ו חוותה סיום מתסכל למשחק הביתי. אל תוספת הזמן נכנסה אל המארחת כשהיא ביתרון 0:1 ובעשרה שחקנים, ריזספור ספגה גם היא כרטיס אדום חמש דקות לתוך תוספת הזמן אך שתי דקות לאחר מכן אדולפו גאיץ' הארגנטינאי השווה וקבע 1:1 דרמטי.

אירוע חריג בטורקיה: צפו באגרוף לפניו של השופט

עינו של השופט לאחר האגרוף

לא רק אגרוף: בעיטות לראשו של השופט

ההתאחדות הטורקית קבעה דיון חירום בעקבות האירוע החמור, והתגובות בכדורגל הטורקי סוערות. מאמן אנקרגוצ'ו אמרה בלוזוגלו התנצל, מאמן היריבה אילהאן פאלוט נותר המום: "אין מה להגיד, אני מקווה שזו הפעם האחרונה". שופט העבר הטורקי ארמן טורוגלו נקט בעמדה חריפה ביותר ואמר: "המעשה הזה הוא פשע נגד האנושות, צריך לעצור אותו". אגב, בשנה שעברה ההתאחדות הטורקית העניקה לקוצ'ה פרס "פייר פליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully