וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאונת שיווק: "הגולפאית הסקסית" שברה את הרשת עם סלוגן מבריק

עודכן לאחרונה: 12.12.2023 / 0:11

אחרי שעוקביה רמזו שהיא "רק ציצים", פייג' ספירנאק הגיבה עם הברקה שהמחישה את יכולותיה השיווקיות והפכה אותה לעסק משגשג

פייג' ספיראנאק התכופפה במהלך אימון והבגד מתחת לחצאית נחשף/_paige.renee

שחקנית הגולף לשעבר פייג' ספירנאק, שהפכה למשפיענית רשת מצליחה מאז פרישתה ממשחק, שיתפה לאחרונה סלפי חושפני טיפוסי ברשתות החברתיות, כהרגלה, וספגה ממעריציה הערה חצופה על החזה שלה. האמריקאית בת ה-30, שיש לה ארבעה מיליון עוקבים באינסטגרם וכמעט עוד מיליון בטוויטר, נוהגת להציג בחשבונות שלה תמונות חושפניות ובגדים פרובוקטיביים במגרש הגולף, בעודה מתיימרת לדבר על המשחק בצורה מקצוענית.

"הגולפאית הסקסית" פייג' ספירנאק. טוויטר, אתר רשמי
"הגולפאית הסקסית" פייג' ספירנאק/אתר רשמי, טוויטר

כאשר ג'ון רהם הפך לספורטאי בעל השכר הגבוה ביותר בעולם לאחר שחתם על חוזה של מאות מיליוני דולרים עם סבב הגוף הסעודי LIV Golf, פייג' החליטה להיכנס לפעולה ולקדם את ערוץ היוטיוב שלה. היא פרסמה קישור לערוץ שלה בטוויטר יחד עם תמונה סקסית של עצמה מחייכת על מגרש גולף, מציגה שפע של מחשופים.

עוד בוואלה!

לא ייאמן: המעריצים של "הגולפאית הסקסית" נדהמו לגלות איך היא נראית במציאות

לכתבה המלאה

כמה מהעוקבים טענו שדעתם מוסחת מכדי לקחת ממנה שיעורי גולף. אחר כתב לה: "את באמת חושבת שאנשים עוקבים אחרייך בשביל לקבל מידע על גולף? הם רוצים להסתכל לך על הציצים", כתב.

על כך ענתה לו ספירנאק עם חריזה משעשעת, שכבר הפכה לסלוגן: "People come for the tits and stay for the tips". או בתרגום מילולי: אנשים באים בשביל הציצים, ונשארים בשביל הטיפים.

כדי למשוך תשומת לב, כתבה פייג': "נמאס לך מכל דרמת הגולף המקצועית הזו? טוב, סיסיתי אותך! בוא לעצירות אבל תישאר לטיפים". האוהדים מיהרו להגיב למשפט הקיצוני החדש שלה, כשאחד העוקבים שלה כינה את זה "השורה הטובה ביותר אי פעם".

@_paige.renee

How to become a golf influencer!

♬ MONACO - Bad Bunny

אגב, הזלזול בספירניאק הוא בהחלט מיותר, ואומנם היא נוהגת לשבץ תמונות מיניות, אבל לא כל אחת מצליחה להגיע למיליוני עוקבים ולהפוך למותג, והיא אכן סיפור הצלחה כלכלי: לאחרונה פורסם שהיא גובה עשרות אלפי דולרים על כל פוסט פרסומי, אחרי שבשנה שעברה הוכתרה לאישה "הסקסית בעולם" על ידי המגזין "מקסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully