וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תפגוש את וולבס: "ההכנה שלנו רחוקה מאידיאלית"

11.12.2023 / 20:26

אחרי הניצחון בליגה על גליל עליון, האדומים ישחקו נגד מוליכת הטבלה הליטאית (שלישי, 19:00, ספורט 1) שהמשחק הראשון בין הקבוצות נדחה בשל המלחמה. פרנקו: "מצפה למאבק קשוח"

תקציר הניצחון 80:95 של הפועל תל אביב אצל צדביטה לובליאנה ביורוקאפ/ספורט1

הפועל תל אביב תמשיך את המסע האירופי שלה מחר (שלישי, 19:00, שידור ישיר בספורט 1) כשתתארח אצל בי.סי וולבס הליטאית בווילנה. האדומים מגיעים למשחק מהמקום השלישי עם שבעה ניצחונות מול שני הפסדים, ואילו וולבס מדורגת במקום השביעי עם ארבעה ניצחונות וחמישה הפסדים. המשחק בסיבוב הראשון בין הקבוצות נדחה, וייערך בעוד חודש.

האדומים הגיעו ביום ראשון בשעות הצהריים לווילנה, והיום ערכו את האימון המסכם לקראת המשחק. מי שחברו לשחקנים הם ג'ייקובן בראון וג'ון הולנד שעדיין לא חזרו עם הפועל למשחקי הליגה, בניגוד לשאר הזרים. בראון והולנד לא התאמנו מאז הניצחון על צדביטה לובליאנה בשבוע שעבר, ובהפועל מקווים כי הסיטואציה לא תפגע בהם.

בהפועל נותנים הרבה כבוד לקבוצה הליטאית, שאותם כאמור לא פגשו עדיין, ויודעים שאם יציגו יכולת דומה לזאת שהוצגה בשבוע שעבר בסלובניה, הם עלולים להפסיד ולאבד גובה במאבקי הצמרת ביורוקאפ.

"אחרי ביקור קצר בארץ בה הייתה לנו האפשרות למשחק ביתי מרגש מול הקהל שלנו, אנחנו חוזרים למאבק משמעותי ביורוקאפ", אמר דני פרנקו לקראת המשחק, "וולבס מובילה כרגע את הליגה הליטאית, כך שצפוי לנו מאבק קשוח. ההכנה שלנו למשחק היא רחוקה מאידיאלית אבל כמובן שנעשה את המיטב על מנת לנצח ולהביא עוד קצת גאווה לקהילה שלנו".

ג'ייקובן בראון, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
לא התאמן עם הקבוצה מאז צדביטה. בראון/אתר רשמי, הפועל תל אביב

בי.סי וולבס היא אחת הכוחות העולים בכדורסל הליטאי ולראייה היא מדורגת במקום הראשון בליגה המקומית עם מאזן של 11 ניצחונות ושני הפסדים, בדיוק כמו לשתי הקבוצות הגדולות של ליטא - ז'לגיריס קובנה וריטאס וילנה.

את הקבוצה מדריך קסטוטיס קמזורה המנוסה, ולמרות שהיא מבוססת על שחקנים מקומיים, השמות הבולטים שלה הם הפורוורדים טריישון תומאס, שקולע 16.1 נקודות למשחק וראשיד סולימון שלא שיחק בתקופה האחרונה בשל פציעה. מי שהיו אמורים להוביל את הקבוצה במקור הם כוכב לטביה באליפות העולם ארטורס ז'גארס והפורוורד המנוסה ג'פרי טיילור, אך השנים נפצעו בשלב מוקדם של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully