וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ' מונה ליועץ לבעלי מילאן, ויתלווה לצוות המקצועי

חלוץ העבר יעבוד עם קבוצת הבעלות, וגם יסייע לפיולי ומנכ"ל. דיווח באיטליה: אם המאמן יפוטר, השבדי עשוי להצטרף לצוות אימון זמני

תקציר: אטאלנטה - מילאן 2:3/ספורט1

זלאטן איברהימוביץ' חוזר למילאן, אךף הפעם לא ככדורגלן. החלוץ השבדי שפרש בקיץ האחרון מונה היום (ראשון) ליועצה של קבוצת "רדבירד", שרכשה את המועדון ממילאנו לפני כשנה וחצי. בנוסף על כך, זלאטן גם יעבוד יחד עם מנכ"ל הרוסונרי ג'ורג'ו פורלאני והמאמן סטפנו פיולי, ולעתים אף יהיה נוכח באימונים ובחדר ההלבשה.

קבוצת "רדבירד", שמייסדה ג'רי קרדינאלה יעבוד בצמוד לאיברהימוביץ', משקיעה בקבוצות ספורט נוספות פרט למילאן. "רדבירד" מחזיקה באחוזים בחברה המשמשת כבעלים של ליברפול, וכן בקבוצת הפורמולה 1 אלפין. בקבוצה יקוו לנצל את השפעתו של זלאטן כדי לצבור עוד נכסים ספורטיביים, לקדם את מילאן כמותג ולעזור בתהליכים נוספים כמו בניית אצטדיון חדש לקבוצה.

זלאטן איברהימוביץ', הלנה סגר. Francesco Scaccianoce, GettyImages
הוא חוזר. איברהימוביץ'/GettyImages, Francesco Scaccianoce

כבר אתמול, כאשר דווח כי איברהימוביץ' עומד לקבל את התפקיד, נטען כי השבדי עשוי בקרוב להפוך לחלק מהצוות המקצועי. מילאן עלולה לסיים השבוע את דרכה באירופה אם לא תנצח בניוקאסל ברביעי והיא רחוקה תשע נקודות מאינטר שבפסגה האיטלקית, והשילוב בין הדברים מציב את פיולי בסכנת פיטורים. במקרה שפיולי אכן יסיים את דרכו, דווח ב"לה רפובליקה" כי איברהימוביץ' יהיה חלק מהצוות שימונה באופן זמני בראשותו של איגנציו אבאטה, שחקן העבר של המועדון שמאמן כיום את הקבוצה עד גיל 19 של הרוסונרי.

מילאן הינה הקבוצה שאת מדיה איברהימוביץ' לבש יותר מכל קבוצה אחרת מלבד פריז סן ז'רמן, ועמה הוא הכי מזוהה. בשתי קדנציות השבדי ערך 163 הופעות במדי מילאן, ובהן הבקיע 93 שערים ובישל 35 נוספים. איברהימוביץ' היה שותף לשתי האליפויות האחרונות של מילאן, ב-2011 וב-2022, וכן לזכייה בסופרקאפ האיטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully