וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעגל גולשים - למען החטופים והנרצחים

חניכי השכבות ז' - י"ב בכפר הנוער עתיד מבואות ים השתתפו במעגל הגולשים, שהתקיים במעגן הסירות של כפר נוער, כאשר שיאו של האירוע היה טקס במהלכו הקריאו קטע, הטילו פרחים אל הגלים והניפו שלט עם מספר הנרצחים והחטופים

מעגל גולשים למען החטופים. פז רוזן,
מעגל גולשים למען החטופים/פז רוזן

חניכי כפר הנוער עתיד מבואות ים, מרשת החינוך עתיד, יצרו מעגל גולשים על מנת להעלות את המודעות לנרצחים במלחמה ולחטופים ששוהים בעזה מאז שבעה באוקטובר. חניכי השכבות ז' - י"ב השתתפו במעגל הגולשים, שהתקיים במעגן הסירות של כפר נוער, כאשר שיאו של האירוע היה טקס במהלכו הקריאו קטע, הטילו פרחים אל הגלים והניפו שלט עם מספר הנרצחים והחטופים.

בכפר הנוער עתיד מבואות ים, שהצטרף לרשת החינוך עתיד בתחילת שנת הלימודים תשפ"ד, ציינו כי מעגל הגולשים התקיים בהובלת שכבה ט' כחלק מאירועי חנוכה והנושא שנבחר הוא הגברת האור בחברה הישראלית. אירוע נוסף שהתקיים במסגרת זו היה מרוץ לפיד, במסגרתו העבירו את הלפיד משכבה לשכבה ובסיומו נערך מפגן אש עם הכיתוב "ביחד ננצח". זה המקום לציין כי בכפר הנוער מבואות ים משלבים בין לימודים רגילים עם מקצועות הים, כמו חקלאות ימית וימאות.

רפי אילוז, מנהל כפר הנוער עתיד מבואות ים: "אני מברך את החניכים על הפעילויות הראויות והמכובדות. חשוב לציין שכפר הנוער מתנהל כרגיל, מספק שגרה מבורכת עם מגוון פעילויות לתלמידים ומהווה מקום בטוח עבורם. אנו מוקירים ומעריכים גם את צוות הכפר, על העבודה המאומצת בתקופה כה מורכבת, שמאפשר רצף הלימודי ומחבקים את הצוות החינוכי, שחלקו הגדול גויס בצו 8".

  • עוד באותו נושא:
  • גלישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully