וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושים כדי להבטיח תנאים אופטימליים במשחקים האולימפיים?

הרשות הצרפתית למשחקים האולימפיים ודאסו סיסטמס משתמשות בסימולציה כדי להבטיח תנאי נוחות אופטימליים במבני האולימפיאדה

SOLIDEO image temperature. יחצ,
SOLIDEO image temperature/יחצ

דאסו סיסטמס והרשות הצרפתית למשחקים האולימפיים (Olympic Delivery Authority) שהיא הגוף הציבורי הצרפתי האחראי לטווח הארוך על תשתיות ומתקנים, הודיעו על שיתוף פעולה במטרה להבטיח תנאי נוחות אופטימליים במבני המגורים של האולימפיאדה, שישמשו 14,000 איש.

בעקבות שיאי החום שנרשמו בקיץ בצרפת, נעשה שימוש בתוכנת הסימולציה של דאסו סיסטמס כדי לנתח את התנאים במבני המגורים ולספק לרשות הצרפתית הנחיות כיצד לשפר את תנאי המחיה במבנים במקרה של גל חום ב-2024.

המבנים תוכננו בבניה בת קיימא, בנייתם נמשכת בימים אלה וצפויה להסתיים עד 31 בדצמבר 2023. בבניה ניתנה העדפה לאנרגיות מתחדשות, שטחים ירוקים, קירור גיאותרמי לויסות הטמפרטורה בתוך המבנים.

הרשות הצרפתית ביקשה להבטיח, שהמבנים יתפקדו באופן אופטימלי בטמפרטורות קיצוניות, לזהות ולהטמיע פתרונות אנרגיה, ככל שנדרשים, כדי לתמוך באתלטים, ולצמצם את ההשפעה על הסביבה.

SOLIDEO image isolation thermique. יחצ,
SOLIDEO image isolation thermique/יחצ

"העדיפות העליונה שלנו היא לתכנן בניה באופן ידידותי לסביבה ובנוסף, לספק מבנים שמבטיחים את רווחתם של האנשים השוהים בהם במהלך גלי חום ארוכים. הסימולציה של דאסו סיסטמס הוכיחה, שאנחנו יכולים לעמוד בלוח הזמנים ולספק מבנים אלה ב-2024 וגם הרבה אחר כך כאשר המבנים יוסבו לטובת דיירים עתידיים." אמר אנטואן דו סויש, מנהל אסטרטגיה וחדשנות ברשות.

בהתבסס על נתונים שסופקו על ידי הרשות ושותפי הבנייה שלה, דאסו סיסטמס השתמשה בתוכנת SIMULIA שלה כדי ליצור מודל תלת מימד של קומה עליונה באחד הבניינים, לדמות פרמטרים כמו בידוד, אוורור, הגנה משמש ומערכת אקולוגית לקירור רצפות, ולחשב את הטמפרטורה הצפויה בתוך המבנים, לאורך היום.

הסימולציות סייעו לרשות להבין כיצד כל הפרמטרים יעבדו יחד וכיצד לבצע אופטימיזיה של הנוחות בתוך המבנים, כפי שתוכננו, בכל זמן, ללא פתרונות שמצריכים פעולות בניה נוספות. הן הדגימו את היעילות של מגיני השמש בהתבסס על מיקומם, והשעה ביום ואת היעילות של רצפות הקירור החדשניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
SOLIDEO image plancher. יחצ,
SOLIDEO image plancher/יחצ

"הסימולציות שלנו העניקו לרשות הצרפתית למשחקים האולימפיים תובנות משמעותיות, להבטחת מקסימום נוחות בתוך המבנים גם במקרה שהטמפרטורות בחוץ עולות", אמר ז'אק בלטראן, סגן נשיא, ערים ושירותים ציבוריים, דאסו סיסטמס. "העבודה שלנו עם הרשות הצרפתית למשחקים האולימפיים היא דוגמה נוספת לעומק ולרוחב היריעה של הטכנולוגיה שלנו. אם זה החום בתוך בניין זרימת האוויר בתוך בתי חולים, חללי משרדים ואולמות קונצרטים, או כדי להבין את השפעות איי החום העירוניים - אנחנו יכולים לדמות כל תרחיש ולהבין דברים שללא הסימולציה היו נשארים חבויים, ובכך לתרום לאיכות חיים בריאה ובטוחה יותר עבור המשתמשים / /".

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully