וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע יודעת: "אם רוצים לעלות על הרכבת, זו התחנה האחרונה"

11.12.2023 / 11:30

ברדה "שטף" את השחקנים באסיפות אחרי ההפסדים האחרונים, אבל מצד שני ממשיך להאמין בהם, ומשוכנע שדווקא מהמקום הנמוך אפשר לטפס גבוה. זה חייב להתחיל הערב (20:00, ספורט2) מול מכבי נתניה: "בסוף הסיפור עכשיו הוא לא לשקוע. בדיוק ברגע כזה אנחנו נבחנים"

תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 2:1/פלייר

הפועל באר שבע תצפין בצהריים לכיוון נתניה לבית מלון להכנות אחרונות למשחק הערב (20:00, ספורט2) מול מכבי נתניה שינעל את המחזור השמיני. זו אחת התקופות הפחות טובות של הפועל באר שבע מזה זמן רב, אבל מתוך המקום הנמוך הזה, מקווים במועדון לנצח הערב ולצאת לדרך חדשה.

גם ממול תתייצב קבוצה הרחוקה מהשאיפות שלה לעונה הזו, כך שבהפועל באר שבע מכירים בעובדה שהיריבה שלהם תבוא בדיוק כמוהם להילחם על הנקודות. לפני ארבעה חודשים נפגשו השתיים בגביע הטוטו ומכבי נתניה ניצחה 1:4.

אליניב ברדה אופטימי כהרגלו. הוא שידר בימים האחרונים מול השחקנים שהוא מאמין בהם, על אף שני ההפסדים האחרונים, אבל המאמן גם שטח את הטענות שלו באסיפות וידאו טקטיות, בהן עמד על הטעויות הקשות שעשתה ההגנה במשחק האחרון מול בני סכנין והשמיע ביקורת על היכולת. בהפועל באר שבע ינסו גם הערב למצוא את הפתרונות מתוך הסגל שהפך קצר יותר, בטח אחרי השחרורים של פטריק קלימלה וכריס פטרסון. "אף אחד לא רוצה לוותר על העונה הזו והערב זה אולי הכרטיס האחרון לרכבת שדוהרת", אמרו הבוקר במועדון. "אנחנו צריכים לעצור את כדור השלג הזה ולא משנה באיזו דרך".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
אופטימי ומעודד, למרות הכל. ברדה/דני מרון

שי אליאס יעדר הערב בגלל צהובים. ברדה עשה באימון אתמול מספר שינויים וציוותים בקישור ובהתקפה. "בסוף הסיפור הגדול עכשיו זה לא לשקוע ולהרים את הביטחון העצמי", הודה הבוקר שחקן בקבוצה. "רצף הפסדים זה מדכא, אבל זה גם הרגע לבחון את עצמך".

השוער הצעיר ניב אליאסי, שתפס את המקום של אופיר מרציאנו, אמור להמשיך בשער. איאד אבו עביד אמור לפתוח כמגן ימני, אחרי משחקים לא טובים במיוחד של יוני סטויאנוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully