וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר זעמו: "אבוקסיס מתבכיין? כולם כאן מתפוצצים מהשופטים"

11.12.2023 / 7:45

בקבוצה טוענים לקיפוח מתמשך: "כל ההחלטות החשובות הולכות נגדנו". רוי ששון לקח את הצ'אנס בשתי ידיים, אבל במועדון מודאגים מהגישה של תומא ומבינים שסורו רחוק משיאו: "זה ייקח זמן"

תקציר: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:1/ספורט1

"תיקו נגד מכבי חיפה בחוץ זאת תמיד תוצאה טובה, אבל לא יכול להיות שבכל פעם ההחלטות החשובות של השופטים הולכות נגדנו". כך סיכמו בבית"ר ירושלים את ה-1:1 עם מכבי חיפה אמש (ראשון), ופירטו את המקרים בהם לטענתם נעשה להם עוול. "גם באלוף האלופים וגם אתמול עבירות על מוזי לפני השער של חיפה לא נשרקות, החלטות קטנות של שופטים מתי לא לשרוק לפאול ומתי כן...אולי זה נראה כאילו אבוקסיס מתבכיין, אבל האמת היא שכולם במועדון מתפוצצים מזה משחק אחרי משחק".

מקצועית, בבית"ר שמחים שעברו את שלושת המשחקים בשבוע האחרון עם מינימום פציעות, והבהירו ש"יהיו חייבים להיכנס עוד שחקנים לרוטציה". אבוקסיס מאוד רוצה לשלב את מירון ג'ורג' וטרזייה תומא, אך השניים עדיין לא בכושר ראוי. במקרה של תומא, הוא גם לא מראה באימונים רצון לקבל את המקום בהרכב ולכן עדי יונה מועדף על פניו.

בן ביטון התלונן על כאבים לפני הירידה למחצית והוחלף בגריגורי מורוזוב, שחזר לעצמו אתמול לאחר משחק רע מאוד בדרבי הירושלמי שגרם להורדתו לספסל. בית"ר סובלת בתקופה זאת גם מיכולת לא טובה של איסמעילה סורו. "זה חלק מהסיפור של העונה הזאת. הרבה שחקנים עדיין לא בכושר הטוב שלהם ולא חדים. הקישור היה אמור להישען על סורו ותומא, אבל זה ייקח זמן", אמרו במועדון.

איסמעילה סורו שחקן בית"ר ירושלים. לילך וייס רוזנברג
זה עדיין לא זה. סורו אתמול/לילך וייס רוזנברג

רוי ששון נכנס אתמול לשער ואולי החל לקנות לעצמו קריירה. עם ההרחקה של סילבה, אוהדי בית"ר היו מודאגים לא רק מהמשך המשחק בחיפה אלא גם מזהותו של האיש שיעמוד בין הקורות נגד סכנין, אבל ששון לקח את ההזדמנות בשתי ידיים, שיחק עם ביטחון, קלט כדורים ועצר בזמן הפציעות את הבעיטה של דין דון ששמרה על הנקודה. מיגל סילבה היה מצויין בשני המשחקים האחרונים של בית"ר וחזר לעצמו, אבל עכשיו בבית"ר יודעים שיש על מי לסמוך גם על הספסל.

בית"ר מתכוננת כעת לשבוע קשה שיכלול שלושה משחקים נגד בני סכנין, מכבי נתניה והפועל באר שבע.

בקבוצה מקווים לצאת מהשבוע הזה עם לפחות 5 נקודות ולהתחיל להתרומם בטבלה. במועדון עדיין לא השלימו עם אובדן ה-4 נקודות שהורדו לקבוצה ואמרו: "העונש הזה הוא פשע ספורטיבי, עונה שלמה נצטרך להיות במרדף בגללו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

משחקי המחזור הבא בליגת העל

מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע
בני ריינה - הפועל תל אביב
מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים
הפועל חדרה - הפועל פתח תקוה
בית"ר ירושלים - בני סכנין
מכבי תל אביב - מכבי נתניה
הפועל חיפה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully