וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוון אולרייך: "פרץ שוער צעיר, הוא יסלול לעצמו את הדרך"

עודכן לאחרונה: 11.12.2023 / 0:25

שוער באיירן מינכן דיבר על העתיד של הישראלי בקבוצה: "יש שלישיית שוערים טובה מאוד איתו. הוא מאוד מתאים לפה ועושה עבודה יפה"

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - באיירן מינכן 1:5/ספורט1

דניאל פרץ הגיע עם הרבה תקוות והתרגשות לבאיירן מינכן. הוא אפילו קיווה להיות השוער הראשון בזמן שמנואל נוייר היה פצוע. אלא שסוון אולרייך הועדף על פניו וברגע שנוייר חזר פרץ הפך להיות השוער השלישי של באיירן ורשם רק הופעה אחת בגביע הגרמני.

אמש, סוון אולרייך דיבר על דניאל פרץ והספקולציות לגבי שוער חדש בקיץ האחרון: "תמיד הייתי בקשר עם מיכאל רכנר (מאמן השוערים) לגבי זה. אני חושב שיש שלישיית שוערים טובה מאוד עכשיו. דניאל כמובן שוער צעיר עדיין - הוא מתאים מאוד לפה, יש לו אישיות טובה והרבה רצון. הוא עושה עבודה יפה ויסלול לעצמו את הדרך".

שוער באיירן מינכן דניאל פרץ. Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto, GettyImages
ימשיך להיות השוער השלישי בעתיד הקרוב. דניאל פרץ/GettyImages, Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto

על כך שהוא האריך חוזה יחד עם נוייר: "שמח על הארכת החוזה שלי בבאיירן לעוד עונה. אני נהנה להגיע כל יום למתחם האימונים, המשפחה שלי מבוססת כאן במינכן, שהפכה לבית שלנו. אני עדיין מרגיש בכושר וביכולת טובה, לא רואה את עצמי פורש בעתיד הקרוב. בוודאי שאני יכול לדמיין את עצמי עובר לתפקיד בבאיירן אחרי הפרישה. חייב להיות רצון של שני הצדדים, אבל אני לא פוסל כלום".

מי יפתח בגרמניה ביורו: "זה די ברור. מבחינתי יש רק תשובה אחת ואין לי ספקות בנושא. מנואל נוייר הוא השוער הכי טוב בעולם בעיניי, הוא ברמה אחרת מכל השאר. מארק אנדרה טר סטגן עושה עבודה גדולה בברצלונה והוא שוער נהדר, אבל לדעתי 'מנו' עדיין בליגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully