וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין מושלמת: עירוני רמת גן הביסה 71:94 את עירוני קרית אתא

משעור השכיח את חסרונו של טוקוטו, הקבוצה של ברנר צלפה 14 שלשות והמארחת התקשתה הגנתית. מיילס הוביל את המנצחת עם 17 נקודות

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - גראן קנאריה 71:97/ספורט1

במפגש בין שתי העולות מהליגה הלאומית, עירוני רמת גן הביסה בחוץ 71:94 את עירוני קרית אתא הערב (ראשון) ושמרה על מאזן מושלם בתום שלושה משחקים בליגת העל. גם ללא ג'יי פי טוקוטו, החבורה של שמוליק ברנר לא התקשתה להנחיל ליריבה מהקריות את הפסד הבכורה שלה.

כרם משעור, שקיבל את מקומו של טוקוטו בחמישייה, גמל למאמן עם תקופה נהדרת והגיע לכמות נקודות דו-ספרתית כבר ברבע הראשון. יחד עם ג'ורדן כהן, השניים הובילו בין הרבע השני לשלישי את הבריחה של רמת גן שקלעה הערב 14 שלשות (43.8%) - כמעט פי שניים מהשמונה שקלעה בשני המשחקים הקודמים בסך הכל.

קרית אתא יכולה להתנחם בעוד הופעה מכובדת של בן שרף הצעיר, אבל הנחיתות הפיזית מתחת לסלים הובילה את הקבוצה של שרון אברהמי להפסד 52:38 בקרב על הכדורים החוזרים, וגם מבחינה הגנתית הייתה למארחת בעיה שתצטרך להיפתר בהמשך.

שמוליק ברנר, מאמן עירוני רמת גן. שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
מאזן מושלם. שמוליק ברנר/אתר רשמי, שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן
שחקן עירוני רמת גן כרם משעור. שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
מילא את החסר. כרם משעור/אתר רשמי, שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

קלעו לעירוני קרית אתא: ג'יימס בייטמון 16 (5 אסיסטים, 5 איבודים), רז אדם (7 ריבאונדים), בן שרף ואמין סטיבנס (6 ריבאונדים) 11 כל אחד, גיא פלטין (3-5 לשלוש, 5 חטיפות) ותומר פורת 9 כל אחד, אקיה פרואיט 4. כן שותפו: ג'יי ג'יי קפלן, יהב שטרית ובן עמירם.

קלעו לעירוני רמת גן: אייזיאה מיילס 17, ג'ורדן כהן 14 (6 אסיסטים), כרם משעור 13 (10 ברבע הראשון, 3-5 לשלוש, 8 ריבאונדים), ג'ימי הול 12 (6-8 מהשדה, 10 ריבאונדים), אדם אריאל ויובל שניידרמן (7 ריבאונדים) 10 כל אחד, יהל מלמד 7, אלכס המילטון 5 (7 אסיסטים), הראל דדון 4, בניה סרור 2. כן שותף: עומר מרינוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully