וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "תיקו שכולו הפסד". אבוקסיס: "שועה מחויב, שיראה ככה תמיד"

מאמן מכבי חיפה התאכזב אחרי ה-1:1 עם בית"ר ירושלים: "לא תירוץ, אבל הזרים עברו תקופה לא פשוטה". מאמן האורחת: "היה אדום, אבל נמאס לדבר על טעויות שופטים, זה רק נגדנו"

תקציר: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:1/ספורט1

מכבי חיפה רצתה לצמצם מחדש את הפער ממכבי תל אביב המוליכה, אחרי שזו ניצחה 2:3 את בני סכנין והעלתה את מאזנה ל-19 נקודות, אבל הערב (ראשון) האלופה סיימה ב-1:1 מאכזב עם בית"ר ירושלים וירדה למקום הרביעי בטבלה, מרחק 6 נקודות מהפסגה. התיקו עצר את רצף 3 הניצחונות של הירוקים בליגה ואת רצף 8 הניצחונות על הצהובים-שחורים. האורחת יכולה להיות מרוצה מהנקודה שהעלתה אותה מעל מ.ס. אשדוד בטבלה למקום ה-12 מעל הקו האדום.

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
"יש זמן לתקן". דגו/לילך וייס רוזנברג

מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה, אחרי התיקו: "מאוכזב מאוד, זה תיקו שכולו הפסד. היינו עליונים מהרגע הראשון, על אף המתפרצת שהשיגה להם את הפנדל והשער. פיירו עובר תקופה לא פשוטה, זה קצת חוסר מזל. באירופה הוא כבש מכל מצב, עכשיו הוא נתקע וזה קורה. עובדים על זה באימונים, הרבה שיחות אישיות. הוא עובד קשה כל המשחק, טובת הקבוצה לנגד עיניו ואני מקווה שיפתח לו. אני לא מתרץ, אבל הזרים שלנו עברו תקופה לא פשוטה. אנחנו מצפים מסונדגרן וקורנו ליותר, הם בסוף יחזירו לנו בגדול".

על המשחקים ללא הקהל: "אי אפשר להסביר במילים כמה 30 אלף אוהדים היו משנים את המשחק. האנרגיות והאדרנלין זה משהו אחר. בסוף כשאתה משחק בלי אוהדים זה לא משנה חוץ או בית. הקהל שלנו הכי טוב בארץ ומאוד משמעותי".

על ההפרש ממכבי תל אביב: "אני מאוד מכבד אותם, אבל אני מסתכל עלינו. יש לנו משחק חסר מולם, קודם צריך להסתכל על עצמנו. לא רצינו שיהיה 6 הפרש, יש הרבה זמן לתקן".

לקראת הדרבי מול הפועל חיפה: "הם לא מעניינים אותי. המשחק בחמישי ביוון הוא גמר גביע כדי להעפיל שלב. אחרי זה נגיע לדרבי ונעשה הכל לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דניאל סונדגרן שחקן מכבי חיפה מאוכזב. לילך וייס רוזנברג
"הזרים שלנו עברו תקופה לא פשוטה". סונדגרן/לילך וייס רוזנברג

רמי גרשון: "תחושת פספוס, חד משמעית. היו לנו הרבה הזדמנויות להבקיע, וכשיוצאים עם נקודה אחת אז הפספוס גדול. יש עוד דרך ארוכה והרבה משחקים, עוד אפשר לצמצם את הפער. כרגע אנחנו מסתכלים על עצמנו ומנסים להשתפר כמה שאפשר, לא מסתכלים על מכבי תל אביב".

על האבהות: "נולד לי בן בכור, כיף גדול. התרגלנו לקום כמה פעמים בלילה, אשתי גיבורה גדולה והיא מדהימה ונותנת לי את השקט להתרכז בכדורגל. ברמה האישית זו תקופה מאוד מרגשת".

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. לילך וייס רוזנברג
מרוצה מהשחקנים, שוב לא מרוצה מהשיפוט. אבוקסיס/לילך וייס רוזנברג

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבקוסיס, היה מרוצה מהנקודה הקשה: "זה מגרש קשה, לכולם קשה פה, גם לבית"ר ירושלים. הרבה קבוצות מתקשות בסמי עופר. אני חושב שאם היינו יותר איכותיים בחלק הקדמי היינו מנצחים. כל השחקנים היו ממושמעים. חיפה קבוצה אדירה, הם הגיעו למצבים טובים. זה נקודה חשובה לנו. אני דואג להגיד לשחקנים שאין לנו 2 נקודות, שהיו לנו 6 נקודות. ההחלטות השערורייתיות של בית הדין לא קשורות. עשינו כבר 9 נקודות השנה. יושב לשחקנים בתת מודע שלא עשינו את הנקודות האלה בגלל הענישה. קשה לעלות לכל משחק במינוס הזה. אנדרדוג? חיפה תמיד פייבוריטים, בטח בבית שלה. גם בהפסד בפתח תקוה עם טעות השיפוט הענקית ידענו שהגיע לנו יותר. השחקנים נתנו מאמץ גדול".

על האדום של מיגל סילבה והכניסה של רוי ששון: "אנחנו מאוד מאמינים בששון. הוא שוער צעיר עם ביטחון, לקח כדור אחד גדול מדין דוד. היינו עייפים ממשחק שלישי בשבוע וכמעט ללא רוטציות. להגיע בזמן הזה דווקא למכבי חיפה זה שיא המאמץ. האדום? כנראה שהגיע לו. לפני זה היה על מוזי, אבל נמאס לי לדבר על טעויות שופטים, זה רק נגדנו. החלטת VAR אחרי החלטת VAR".

על ירדן שועה: "הוא היה מחויב. אם הוא ימשיך ככה נקבל אותו בכושר טוב. הוא צריך להראות ככה כל הזמן. יש תקופות יותר טובות ופחות טובות, אנחנו מנסים להעיר אותו. כעסתי עליו, אבל טיפלנו בזה".

לקראת המשך העונה הוסיף: "אנחנו לחוצים מפתיחת העונה הזאת ורוצים להשתפר. מאמין שניכנס לעניינים עכשיו, יש לנו עד שבת להתכונן ולהתקדם בטבלה".

השופט שניר לוי עם שחקני בית"ר ירושלים. לילך וייס רוזנברג
יכולים להיות מרוצים. שחקני בית"ר/לילך וייס רוזנברג

אופיר קריאף: "בא התיאבון אחרי שמובילים 0:1, עשינו מאמץ אדיר. חבל על הגול הזה, לא יודע אם היה פאול ולא אוהב להתעסק מזה. עצרנו רצף הפסדים עם ניצחון בדרבי ועכשיו נקודה בחיפה, לא צריך להיות חזירים. תמיד נותן את כל כולי כשאני על המגרש. זו לא סיטואציה נעימה לשחק כרגע כדורגל בלי קהל, אבל אנחנו רוצים לשמח את האוהדים שלנו בכל דקה, את החיילים שלנו ושכולם יחזרו בשלום. לא רצינו להיות עם מספר נקודות כזה, נצטרך להשתפר ולעשות נקודות בשבת במשחק מאוד קשוח מול סכנין. מקווה שניקח נקודות ונמשיך לטפס למעלה".

על שוער המשנה רוי ששון, שמנע מהפך בדקות הסיום לאחר הרחקתו של מיגל סילבה: "בחור מאוד חיובי עם פוטנציאל מאוד גבוה. יש לנו שוערים ברמה מאוד גבוהה, רוי הוא השקעה עתידית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully