וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עפולה: זאק סמית' חתם עד לסיום העונה

שחקן הפנים האמריקאי (2.03, 27) ששיחק בעונה שעברה במינסק חובר לקבוצה של רועי פרל ויערוך את הופעת הבכורה שלו כבר בשני נגד הפועל אילת (19:00) כשקבוצתו תנסה לעלות למאזן חיובי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.12/ספורט1

הפועל עפולה הודיעה הערב (ראשון) על צירופו של שחקן הפנים האמריקאי זאק סמית' עד לסיום העונה. סמית' יחבור לשלושת הזרים שמשחקים כבר בקבוצה, וצפוי לקבל דקות כבר מחר בשורות הקבוצה מהעמק, אחרי שנחת הערב בישראל.

סמית' (2.03, 27) הוא בוגר אוניברסיטת טקסס טק משנת 2018. את הקריירה המקצוענית שלו פתח במדי גרינסבורו מליגת הפיתוח, ואחרי עונה אחת יצא לאירופה ורשם עונה טובה במדי VEF ריגה. את עונת 2020/21 פתח במדי וירצבורג הגרמנית, אך אחרי פתיחה חלשה עזב. אשתקד שיחק בצמוקי מינסק המשחקת ב-VTB ורשם 9.9 נקודות ב-7 ריבאונדים, אך הקבוצה ניצחה רק 2 משחקים מ-21 בהם שותף.

זאק סמית' הפועל עפולה. הפועל עפולה, אתר רשמי
זאק סמית'/אתר רשמי, הפועל עפולה

עפולה, שפתחה את העונה עם שני ניצחונות ושני הפסדים, תקווה לעלות מחר (19:00) למאזן חיובי כשתארח את הפועל אילת. הקבוצה ניסתה בתקופה האחרונה לצרף גם את המתאזרח בן קרטר, ששיחק במדיה במשך שנתיים, אך למרות שסיכם את תנאיו, הודיע לקבוצה במהלך סוף השבוע כי החליט לא להגיע בשל המצב הבטחוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully