וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוקול: "לקחתי על עצמי את הדלקת הנרות, והנה - רואים את הניסים"

כובש שער הניצחון של הפועל חיפה סיפר על ההתייעצות עם הרב, הפועל ירושלים שוקעת: "עשינו את הטעות התורנית", הסביר אריה

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

חמישה ניצחונות מחמישה משחקי חוץ יש העונה להפועל חיפה, שהערב (ראשון) גברה 0:1 על הפועל ירושלים באצטדיון טדי משער של עודד צוקול שכבש לראשונה בקריירה בליגת העל. הקבוצה של רוני לוי תגיע לדרבי החיפאי בשבוע הבא כשהיא במקום יותר גבוה בטבלה מיריבתה העירונית מכבי. החבורה של זיו אריה, לעומת זאת, הולכת ושוקעת במשבר: בשום מחזור העונה היא לא הצליחה לשמור על רשת נקייה, והיא במקום האחרון ללא ניצחונות עוד מאז העונה שעברה - רצף שנמשך 13 משחקים בדיוק.

רוני לוי התייחס בסיום למחווה של צוקול, שהניף שלט עם המספר 137 - כמספר החטופים שמוחזקים בשבי החמאס: "היה משחק קשה נגד יריבה פצועה, מאוד קשה לפיצוח, מאורגנת טקטית. מגיעה מילה טובה לשחקנים שהיו מחויבים מאוד ובסוף קיבלו את הבונוס עם הגול היפה. בימים כאלה אני שמח שהשחקנים שלי והמועדון שלי כל הזמן מציינים את נושא החטופים, כל כך חשוב לנו שיחזרו הביתה. זה יותר חשוב מהכל".

על המוטיבציה ששאבו מהתיקו במחזור הקודם: "יכול להיות שהגול נגד הפועל פתח תקוה נתן לנו להיות אובר בטוחים, לא היינו רגועים במשחק. היינו היום מחויבים מהרגע הראשון, השחקנים היו מאוד מפוקסים ומגיע להם הניצחון".

עודד צוקול עם גיא מלמד שחקני הפועל חיפה חוגגים. ברני ארדוב
צוקול חוגג עם מלמד, שבישל את השער/ברני ארדוב

"מה שחשוב אצלנו זה שיש חומר אנושי נהדר, אני מאוד אוהב את השחקנים האלה ומחובר אליהם. יש לנו דינמיקה טובה במועדון, עם יואב בעל הבית, סביבת העבודה רצינית מאוד ומגיע לנו הבונוס", המשיך המאמן. "אנחנו עדיין עם רגליים על הקרקע, יודעים שיהיה לנו שבועות מאוד אינטנסיביים, יש לנו הגרלה מהקשות שיש מבחינת זמנים".

על המשחק נגד מכבי חיפה הוסיף: "דרבי זה דרבי, תמיד יש לו משמעות ותמיד יש פיקנטריה. זו יריבה חזקה מאוד, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו. יש לנו שבוע להתכונן, נעשה את זה הכי טוב ונעשה את המקסימום".

צוקול אמר על שער הניצחון: "מאוד שמח שעזרתי לקבוצה לנצח, חיכיתי לשער הזה הרבה מאוד זמן. עבדתי קשה בשביל הרגע הזה, אני בן אדם מאמין ובורא עולם בסוף הביא לי את זה הכי מתוק שיש. לקחתי על עצמי, אחרי התייעצות עם הרב שלי, את טקס הדלקת הנרות, והנה - רואים את הניסים. אני לא מופתע כי יש פה קבוצה ממש טובה, אני חושב שנעשה עונה טובה ונהיה בצמרת. השמיים הם הגבול. אני אומר לקהל שאנחנו נבוא מוכנים לדרבי כמו שהגענו עד עכשיו, בעזרת השם ננצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"עשינו את הטעות התורנית". זיו אריה/ברני ארדוב

זיו אריה תיאר זאת כך: "היה משחק של 0:0, חלק אנחנו שלטנו במשחק, חלק הם, היה משחק של חפירות. עשינו את הטעות התורנית שלנו, אנחנו בתקופה שטעויות עולות לנו ביוקר. אנחנו משחקים כדורגל, מנסים להניע את הכדור ולעולם זה יישאר ככה, קורות טעויות וזה יתהפך".

מאמן הפועל ירושלים הוסיף: "אנחנו לא אותה קבוצה כמו בשנה שעברה, לא היה משחק גדול של שתי הקבוצות היום, בלי הרבה מצבים, לצערנו הפסדנו אותו. יש לי 100% אחריות על מצב הקבוצה".

נדב נידם סיכם: "התחושות קשות. באנו באמונה שלמה שאפשר לנצח את המשחק וכרגע הדברים הקטנים פשוט לא הולכים לטובתנו. אנחנו לא משחקים מספיק טוב כנראה. זה קשה, כי אנחנו כן שם וכן רוצים, אבל כרגע המצב מבאס מאוד".

מה חסר: "לא חושב שייצרנו היום מספיק מצבים, זה קשור לחוסר ביטחון של השחקנים מהתקופה הזאת. יש לנו גם קצת פצועים, אבל אני לא אוהב תירוצים. כל אחד צריך להסתכל על עצמו ולנסות להביא יותר מהבית. מה נעשה, נתבכיין ונתעצבן? נבוא לאימון ביום שלישי אחרי יום חופש, וננסה להשתפר. אנחנו מתכוננים לכל קבוצה, אפשר לסמן וי בפן הזה. כשיבוא הניצחון הראשון ודברים יותר יתחברו, יגידו דברים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully