וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "השיאים מגיעים תוך כדי". קין כעס: "הסיום הרגיש כמו הפסד"

כוכב מכבי תל אביב לאחר שהגיע ל-400 שערים: "הישג מרשים, אני סופר רק כשזה מתקרב". מאמנו לא אהב את 20 הדקות האחרונות ב-2:3 על סכנין: "ספגנו מטעויות שלנו"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 2:3 על בני סכנין, עם שערו ה-400 של ערן זהבי/ספורט1

ערן זהבי המשיך הערב (ראשון) את פתיחת העונה הנפלאה שלו ורשם ציון דרך חשוב עם שערו ה-400 בקריירה, כשהבקיע את השלישי בניצחון החוץ 2:3 על בני סכנין. כוכב מכבי תל אביב כבש כבר 17 שערים ב-20 הופעות העונה בכל המסגרות, ובליגת העל מאזנו עד כה עומד על שישה שערים וארבעה בישולים.

פרט לכך, זהבי כעת עם 151 שערים בליגה הבכירה, במקום ה-10 בכל הזמנים. הוא צריך עוד ארבעה כדי להשתוות לנחום סטלמך ומכוון כמובן גם לשיא ההיסטורי בו מחזיק אלון מזרחי עם 206 שערים. ביניהם נמצאים גם דוד לביא (158), אורי מלמיליאן (159), מוטל'ה שפיגלר (168), שי הולצמן (169), משה "קיש" רומנו (192), אבי נמני (194) ועודד מכנס (197).

כרגע מוביל זהבי את טבלת המבקיעים לעונת 2023/24 בליגה והוא יכול לזכות בתואר מלך השערים בפעם הרביעית בקריירה, אחרי שעשה את זה שלוש עונות ברציפות בין 2013 ל-2016. הוא גם מחזיק בשיא הכיבושים לעונה אחת בליגה הבכירה - 35 שערים.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג שער עם אושר דוידה. מאור אלקסלסי
שיא אחרי שיא. ערן זהבי/מאור אלקסלסי

ערן זהבי התייחס להגעה ל-400 שערים: "הישג מרשים, אין ספק, אבל חשוב שזה בא עם שלוש נקודות במגרש מאוד קשה. העבודה שלי היא להבקיע שערים ולהביא נקודות, השיאים מגיעים תוך כדי. אתם מעדכנים אותי, אני סופר כשזה מתקרב. עשינו משחק לא רע יחסית, חבל שספגנו וקצת נלחצנו בסוף. עכשיו נתרכז במשחק החשוב ביום חמישי ונקווה שנעשה את העבודה גם שם. אני שמח שהבקעתי וחשוב מאוד שגם שחקנים אחרים יקבלו דקות, נצטרך את כולם בתקופה הקרובה כי משחקים כל 3-4 ימים. חשוב שיש לנו סגל גדול וטוב. אני אוהב שאנחנו מנצחים גם עם קושי ומראים עוצמות כקבוצה, בעונה שעברה היו משחקים טובים שלא השגנו נקודות".

לקראת גנט: "אין ספק שיש משחק חשוב מאוד ביום חמישי שיראה אופי של קבוצה. פוגשים קבוצה מצוינת שעשתה לנו חיים מאוד קשים במשחק הקודם. נצטרך לשפר את הדברים הפחות טובים כדי לנצח ולהשיג את ראשות הבית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רובי קין מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
רצה לשמור על רשת נקייה. רובי קין/מאור אלקסלסי

רובי קין דיבר בסיום בעיקר על השערים שספגה קבוצתו: "אמרתי לפני המשחק שאני רוצה לשמור על רשת נקייה. אנחנו צריכים לבדוק למה זה קורה. הם היו יכולים לכבוש עוד שערים, קיבלנו שני שערים מטעויות שלנו. אולי עדיף להוביל רק בשני שערים ואז נהיה מרוכזים יותר. אני מרגיש כמו הפסד בגלל 20 הדקות האחרונות. אבל לקחנו שלוש נקודות".

על המשחק מול גנט באירופה: "נצטרך לנוח ולהכין את עצמנו. זה יהיה משחק גדול מול יריבה טובה מאוד".

על ערן זהבי: "כשהוא מקבל הזדמנות הוא מבקיע. זה הישג מדהים".

סלובודן דראפיץ' מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
"היינו בעומס גדול יותר". סלובודן דראפיץ'/מאור אלקסלסי

סלובודן דראפיץ' המאמן המפסיד אמר: "בסופו של דבר מכבי תל אביב שיחקו הרבה יותר טוב מאיתנו. לקחנו ארבע נקודות מבאר שבע, נתניה ומכבי תל אביב שזה בסדר. אנחנו משחקים רק עם זר אחד, כל הכבוד לשחקנים הצעירים שנותנים הכול. מכבי תל אביב מגיעה אחרי חופש של שבוע ואנחנו היינו בעומס גדול יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully