וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה נמנע מרצף חסר תקדים, גריליש: "המאמן הטוב בעולם"

פפ היה קרוב למשחק חמישי בלי ניצחון, אך מנצ'סטר סיטי "לא מרחמת על עצמה". הולאנד ודוקו יחזרו בקרוב, רודרי סופר 44 משחקים בלי הפסד

תקציר: לוטון טאון - מנצ'סטר סיטי 2:1/ספורט1

מעולם לא קרה שקבוצה של פפ גווארדיולה חיברה חמישה משחקי ליגה רצופים בלי ניצחון. כנראה שהיום (ראשון) המנג'ר הקטלאני היה הכי קרוב לכך בקריירה, אבל מנצ'סטר סיטי שלו מחקה את הפיגור המפתיע אצל לוטון טאון בדרך לניצחון 1:2, וקטעה את הרצף השלילי שנוצר במהלך סדרת משחקים קשה במיוחד.

ג'ק גריליש, שפתח במקום ארלינג הולאנד הפצוע והבקיע את השער השני לזכות הטרבליסטית, פרגן לגווארדיולה בריאיון עם "סקיי" בסיום, בו התייחס לתוצאות הלא טובות באחרונה: "הרבה אנשים אוהבים לדבר על מנצ'סטר סיטי כאילו יש משבר גדול. בפועל, שיחקנו נגד קבוצות טובות מאוד. יש לנו את המאמן הכי טוב בעולם ושחקנים ברמה הכי גבוהה בעולם, שעברו הרבה במהלך הקריירה. זה הזמן להשתמש בניסיון שלנו, יש לנו הרבה שחקנים מנוסים".

פפ בוודאי שמח לקבל בחזרה את רודרי. הקשר האחורי נעדר נגד אסטון וילה בגלל השעיה, ואחרי היום מנצ'סטר סיטי סופרת 44 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות כשהוא משחק.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
נמנע מרצף שלילי חסר תקדים. גווארדיולה/רויטרס

הולאנד כאמור נעדר וכמוהו גם ז'רמי דוקו, שסובל מפציעת שריר. באשר לחלוץ הנורבגי גווארדיולה עדכן כי "יום אחרי המשחק נגד אסטון וילה הוא בקושי הצליח ללכת, אתמול דיברתי איתו והוא הרגיש הרבה יותר טוב, כמעט ללא כאב". במנצ'סטר סיטי אופטימיים שהולאנד יהיה כשיר לגביע העולם למועדונים, בו התכולים ישחקו בחצי הגמר בעוד תשעה ימים. לגבי דוקו, הקיצוני הבלגי עשוי לחזור "בעוד שבוע-שבועיים", לפי המאמן.

"לרחם על עצמנו? קבוצות גדולות - ואנחנו קבוצה גדולה - נמדדות בסיטואציות כאלה", הבהיר פפ שהוא לא מחפש תירוצים לכך שסיטי מתקשה לאחרונה. "אנשים אומרים שזה נגמר בשבילנו, אבל אנחנו רוצים להוכיח להם שהם טועים, ולהמשיך להתחרות. אם נצליח? זה תלוי ביכולת שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully