וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכאב עצום": הטרגדיה במחלקת הנוער של הפועל רמת גן-גבעתיים בכדוריד

המחלקה ספדה לרס"ר עמרי בן שחר שנפל בקרב בדרום רצועת עזה, אחרי שאיבדה באירועי השבת השחורה את עילי ברעם שנרצח במסיבה ברעים ונפרדה בכאב ב-2020 מהלוחם עמית בן יגאל. תומר בודנהיימר: "עמרי היה הבן אדם הכי טוב שהכרתי"

בווידאו: תיעוד פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה/דובר צה"ל

קבוצת הכדוריד של הפועל רמת גן-גבעתיים הצדיעה לרס"ר עמרי בן שחר, לוחם בגדוד 6623, עוצבת חוד החנית, שנפל בקרב בדרום רצועת עזה והוא למנוחות היום (ראשון). בן שחר, בן 25 במותו, שיחק בילדותו בקבוצת הפועל רמת גן-גבעתיים ובהמשך בחר בשירות קרבי והתקבל לסיירת הצנחנים. הוא גויס לשירות מילואים מאז אירועי השבת השחורה ב-7 באוקטובר והצטרף ללחימה ברצועת עזה, עד שנהרג בקרב בחאן יונס.

חברו הקרוב של עמרי, תומר בודנהיימר, שחקן נבחרת ישראל ומי שעשה לצידו את הדרך בקבוצות הילדים בהפועל רמת גן, ספד לו: "עמרי התחיל לשחק כדוריד בבית ספר כצנלסון בכיתה ג', בבית ספר לכדוריד של הפועל רמת גן-גבעתיים יחד עם אחיו התאום, נדב. הם שיחקו עד כיתה ז', והיו חלק מקבוצת הליגה של המועדון בה שיחקנו יחד. הכרנו דרך הכדוריד, בטורניר באילת. משם נשארנו חברים לתמיד".

בודנהיימר שיתף: "יש לנו אינספור חוויות יחד, וחשוב לי לספר לכולם שמדובר בבן אדם הכי טוב שיש! יש כל כך הרבה לספר, אבל בינתיים חשוב לי שיידעו שהעולם ומדינת ישראל בפרט הפסידו את הבן אדם הכי טוב שיצא לי להכיר. תמיד אופטימי ותמיד עם חיוך על הפנים. הוא היה חבר טוב, עם כוונות טהורות, שתמיד חושב על הזולת ומוכן לעזור. תמיד עם אוזן קשבת ועם מילה חמה לתת ברגע הנכון. עמרי היה בן אדם הישגי שעובד קשה בשביל המטרות שלו. כשהוא היה מחליט על משהו הוא לא היה מסתכל לצדדים. תלמיד וסטודנט מצטיין, ולוחם ביחידה מובחרת בצה"ל. גיבור ישראל, אבל עבורי הוא תמיד ישאר חבר טוב, הכי טוב שיש. אני לעולם לא אשכח אותו".

הלוחם עמרי בן שחר שנפל בקרב בדרום רצועת עזה. באדיבות הפועל רמת גן-גבעתיים כדוריד, אתר רשמי
לזכר עמרי בן שחר/אתר רשמי, באדיבות הפועל רמת גן-גבעתיים כדוריד

אריק שפירא, מאמן הפועל רמת גן שהדריך את את עמרי, הרחיב על הסיפור הטרגי של מחלקת הנוער של הפועל רמת גן: "ראשית, אני מוסר תנחומים להוריו, ראובן וענת, ואנו מחבקים את המשפחה וחבריו של עמרי - ועצובים וכואבים מאוד. זו טרגדיה גדולה גם למשפחת הפועל רמת גן-גבעתיים. פתחנו את אירועי השבת השחורה בעצב גדול עם הרצח של עילי ברעם ז"ל, במסיבה ברעים. בשנת 2020, נפרדנו בכאב עצום מעמית בן יגאל, לוחם צה"ל וסיירת גולני, שנהרג. שלושתם שיחקו במחלקת הנוער של הפועל רמת גן, שנתיים מפרידות בגיל בין כל אחד מהם. בחורים צעירים, מדהימים. הייתה לי הזכות גם להדריך אותם. הכאב הוא עצום. יהי זכרם ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully