וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל המקצועי של באיירן מינכן: "נראה איך דניאל פרץ יתפתח"

כריסטוף פרוינד נשאל על עתידו של הישראלי ורמז לכך שהדיווחים על השאלה בעונה הבאה נכונים: "נראה מה הפתרון הכי טוב עבורו"

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - באיירן מינכן 1:5/ספורט1

באיירן מינכן עשויה לבצע שינויים משמעותיים בסגל שלה בינואר הקרוב, כך הצהיר היום (ראשון) המנהל הספורטיבי כריסטוף פרוינד, יממה אחרי ה-5:1 המשפיל לאיינטרכט פרנקפורט. בנוסף, המנהל המקצועי גם התייחס רשמית לכך שדניאל פרץ אמור לצאת בעונה הבאה לפחות לשנת השאלה.

פרוינד, האיש שהנחית את אוסקר גלוך בזלצבורג בשנה שעברה, אמר על האפשרות שהקבוצה תתחזק בחודש הבא: "זה מצב ייחודי, אנחנו די דלים בהגנה ויש את אליפות אפריקה וגביע אסיה. באופן כללי, די קשה לבצע העברות גדולות בינואר, כאלה שיעזרו לקבוצה בטווח הארוך. נצטרך למצוא פתרונות. משעמם זה לא יהיה. הרבה הולך לקרות".

דניאל פרץ, באיירן מינכן. Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto, GettyImages
צפוי לצאת להשאלה. דניאל פרץ/GettyImages, Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto

כאשר נשאל על שינויים לטווח הארוך, התייחס פרוינד גם לסוגיית שוערי הקבוצה. כידוע, מנואל נוייר וסוון אולרייך הם שני השוערים הבכירים בסגל שגם לאחרונה האריכו את חוזיהם, אולם בסגל של הבווארים נכלל גם דניאל פרץ שנרכש הקיץ ממכבי תל אביב ולהשאלה בשטוטגרט יצא אלכסנדר נובל שבזמנו נרכש כדי לרשת את נוייר. פרוינד, כאמור, לא הפתיע כאשר רמז לכך שהישראלי צפוי לעזוב בהשאלה.

"מנואל חזר לשער ומיד ראינו עד כמה הוא יכול לעזור לקבוצה, סוון הוא הגיבוי המושלם. אנחנו נראה איך דניאל פרץ מתפתח בשנה-שנתיים הבאות ומה הפתרון הכי טוב עבורו. אנחנו גם מרוצים מהעבודה של נובל בשטוטגרט ושמחים על היכולת שהוא מפגין", אמר פרוינד על הישראלי, שבכל מקרה יסיים את העונה הקרובה בבאיירן מינכן בשל העובדה שכבר שיחק בשתי קבוצות העונה - במכבי תל אביב ולזכותו גם הופעה בודדת בבאיירן במסגרת הגביע הגרמני.

על התבוסה 5:1 לפרנקפורט אתמול אמר לסיכום: "מבחינתי זו הייתה בעיה של גישה, לא של יכולת. אסור לנו להופיע ככה למשחק. זו הייתה אכזבה גדולה, לא היה לנו משחק כמעט שבועיים, התאמנו היטב, ופשוט לא הבאנו מספיק אנרגיה למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully