וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידור כהן כבש משחק שני ברציפות, אבו פאני הפסיד במשחק העונה

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 22:21

הישראלי מצא את הרשת בדקה ה-71 ועזר לטראט למחוק פיגור 2:0, אך אותאי תאני חגגה 2:3 שמונה דקות בתוך תוספת הזמן. מחצית לקשר פרנצווארוש בהפסד 3:2 לפאקש

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.12/ספורט1

לידור כהן כבש היום (ראשון) זה משחק שני ברציפות. לאחר שהרשית ובישל במסגרת הגביע התאילנדי בשבוע שעבר, הפעם כבש (71) את שער הליגה השני שלו העונה וסייע לקבוצתו טראט לחזור מ-2:0 ל-2:2 מול אותאי תאני, אולם היריבה הכריעה שמונה דקות בתוך תוספת הזמן וניצחה 2:3. אחרי 12 מחזורים, מדורגים לידור כהן וחבריו במקום השמיני בטבלה עם 16 נקודות.

* מוחמד אבו פאני פתח בהרכב פרנצווארוש והוחלף במחצית בהפסד החוץ 3:2 לפאקש במשחק העונה של הליגה ההונגרית. המוליכה המפתיעה, עם הרכב כל-הונגרי, הגדילה את יתרונה בפסגה לארבע נקודות על פני האלופה שעלתה עם 10 זרים.

* זיו מורגן שיחק 61 דקות בהרכב קלוז', שסיימה ב-1:1 ביתי את משחק הצמרת מול המוליכה סטיאווה בוקרשט ונותרה מרחק חמש נקודות ממנה בקרב על האליפות ברומניה.

לידור כהן, טראט. טראט, אתר רשמי
בכושר טוב. כהן/אתר רשמי, טראט

* ניר ברדע פתח בהרכב סבאיל, ספג כרטיס צהוב והוחלף בדקה ה-80 בתבוסת קבוצתו 4:0 מול סבאח באקו במסגרת הליגה האזרית. ידין לוגסי עלה מהספסל בדקה ה-16.

* קני סייף שיחק 24 דקות בניצחונה של נפטצ'י באקו 2:3 על טוראן, כאשר ארון אולנארה, אקס בית"ר ירושלים, הכריע בדקה ה-73. נפטצ'י במקום השלישי באזרבייג'אן, מרחק 10 נקודות מקרבאח המוליכה.

* יונס מלדה שיחק 15 דקות כמחליף ב-0:0 הביתי של מכלן מול קלאב ברוז' במחזור ה-17 בליגה הבלגית. קבוצתו במקום ה-10 עם 19 נקודות במאזנה, מרחק שש נקודות מהמקומות המובילים לפלייאוף העליון.

* עדן קארצב נכנס בדקה ה-85, כשאיסטנבול בשאקשהיר ניצחה 0:1 את הטאיספור, שהחמיצה פנדל בדקה התשיעית של תוספת הזמן. בשאקשהיר נחלצה מהקו האדום והתקדמה למקום ה-13 בליגה הטורקית.

* רז מאיר לא שותף בהפסד החוץ של ר.ק.ס ואלווייק 1:0 אצל פורטונה סיטארד במחזור ה-15 בליגה ההולנדית. קבוצתו במקום ה-15 ומקדימה רק בהפרש שערים את אלמרה סיטי שנמצאת במקום המוליך לפלייאוף נגד הירידה.

* גיא חדידה נותר על הספסל ב-0:1 הביתי של צ'רנומורץ אודסה על קולוס קובאליבקה במחזור ה-17 בליגה האוקראינית. קבוצתו קטעה רצף של ארבעה הפסדים וחלפה על פני יריבתה בדרך למקום השמיני.

* סער פדידה לא שותף בניצחון החוץ של אולימפיה לובליאנה 2:4 על קופר, והיא עדיין במקום השני בליגה הסלובנית, מרחק שבע נקודות מהמוליכה צלייה.

* ארד בר ישב על הספסל ולא שותף ב-1:1 הביתי של ציריך מול לוצרן, כשקבוצתו במקום השני בליגה השוויצרית ובפיגור ארבע נקודות מהאלופה יאנג בויז, לה משחק עודף.

  • עוד באותו נושא:
  • לידור כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully