וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: האלופה פותחת עונה בהרצליה, אילת תנצח לראשונה?

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 13:34

מכבי תל אביב, עם ארבעה זרים בסגל, תהיה האחרונה לפתוח את העונה כשתתארח אצל הקבוצה של דן שמיר (21:05). הפועל עפולה מחפשת לעלות למאזן חיובי כשתארח את הקבוצה הדרומית (19:00)

תקציר הניצחון 80:95 של הפועל תל אביב אצל צדביטה לובליאנה ביורוקאפ/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שני). ארבעה חודשים אחרי שזכתה באליפות תשוב מכבי תל אביב למשחקי הליגה כשתתארח אצל בני הרצליה, שפתחה את העונה עם הפסד ביתי וניצחון חוץ. הפועל עפולה, שכבר הספיקה לשחק ארבעה משחקים עד כה, תארח את הפועל אילת, שהפסידה את שני משחקיה.

עומר מאייר, מכבי תל אביב. דני מרון
גם הוא עשוי לקבל דקות. מאייר/דני מרון

בני הרצליה - מכבי תל אביב (21:05)

דן שמיר יכול היה לנשום מעט לרווחה כשקבוצתו יצאה עם ניצחון ממשחק החוץ באילת ושמה מאחוריה את ההפסד הביתי לרמת גן במשחק הפתיחה. בהרצליה העריכו נכונה את הסגל שמכבי תל אביב תגיע איתו למשחק, ומתכוננים החל מאתמול לציוותים שעודד קטש יציב מולם על המגרש. בכל מקרה בקבוצה יודעים שהם יצטרכו להעלות את רמת ההגנה, לאור היכולת בשני המשחקים הראשונים של העונה, ולהיות הרבה יותר אגרסיביים. מי שלא נכנס טוב לעונה הוא אדריאן בנקס, שהיה אמור להיות חיזוק מרשים של הקבוצה מהשרון, ובינתיים לא פוגע.

מכבי תל אביב היא הקבוצה האחרונה הפותחת את משחקי הליגה, אחרי ששני משחקיה הראשונים נדחו, אך היא מגיעה למשחק עם לא פחות מ-13 משחקי יורוליג באמתחתה. מכבי נחתה בין שבת לראשון בישראל, והיום תערוך את האימון היחיד שלה לקראת הרצליה, כשלרשות עודד קטש ארבעה שחקנים זרים - ג'יימס ווב, אנטוניוס קליבלנד, ג'וש ניבו וחסיאל ריברו, ארבעה ישראלים בכירים שישחקו בוודאות - תמיר בלאט, רפי מנקו, ג'ייק כהן ורומן סורקין. ג'ון דיברתולומיאו עשוי לשוב ולהתלבש, עומר מאייר אמור לקבל מספר דקות והצעירים שחר דורון ורועי בכר ישלימו את הסגל. במכבי רוצים להכניס כמה שיותר שחקנים לכושר, ויחזרו בשלישי לבלגרד לקראת המשחק נגד אנדולו בחמישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן הפועל עפולה מרסלוס ארלינגטון. מאור אלקסלסי
עפולה תמשיך להתקרב לצמרת?/מאור אלקסלסי

הפועל עפולה - הפועל אילת (19:00)

החבורה של רועי פרל השוותה את המאזן שלה בליגה עם הניצחון הקל על הפועל ירושלים ביום חמישי האחרון, וכעת היא רוצה לעלות לראשונה למאזן חיובי. בעפולה מבינים שלאור הסיטואציה שנוצרה בליגה, יש להם הזדמנות לא רעה להתרחק מהתחתית כבר בשלב מוקדם של העונה ולהתחיל להתקרב לעבר הפלייאוף, וכדי לעשות זאת המשחק נגד אילת הוא מפתח לקראת המשך הדרך. במועדון התאכזבו מהההחלטה של בן קרטר לבטל את הגעתו ארצה, אחרי שכבר סיכם את תנאיו, ובעמק ימשיכו לחפש אחר חיזוק מתחת לטבעת.

פתיחת העונה של הפועל אילת רחוקה מלהיות טובה. החבורה של מסימליאנו מנטי הפסידה פעמיים בבית, כשההפסד להפועל חיפה, מי שמסתמנת כיריבה לתחתית הטבלה, הגיעה אחרי דרמה. באילת מחזיקים בשלב הזה ארבעה שחקנים זרים, אך יודעים שכדי לא לרדת ליגה, או לא להילחם נגד הירידה, הם יצטרכו להתחזק עוד, וממשיכים להיות בשוק השחקנים. עמית זיס צפוי להמשיך להיעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully