וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיורא ענבר: "אם יש מישהו שיכול לצאת מזה, זה ניב שטייף"

10.12.2023 / 12:45

יו"ר איגוד השופטים, שבעצמו התנדב למילואים בגבול הצפון, ביקר בבית החולים את השופט שנפצע מטיל נ"ט: "הוא יכול היה לסדר לעצמו שירות נוח יותר, אבל זה לא ניב. הוא לא ויתר על מי שהוא ומה שהוא"

תקציר ה-1:1 של הפועל תל אביב מול הפועל חדרה/ספורט1

כשניב שטייף נפצע שלשום (שישי), תא"ל גיורא ענבר לא היה רחוק ממנו. ענבר, יושב ראש איגוד השופטים, השתחרר מזמן מצה"ל, אבל עם תחילת המלחמה, התנדב ותפס את גבול הלבנון בצד המערבי, אזור אותו הוא מכיר היטב מתפקידו האחרון בצבא כמפקד יחידת הקישור ללבנון. ענבר, שיחגוג בעוד מספר ימים 68, ביקר הבוקר בבית החולים רמב"ם, שם מאושפז שטייף שנפצע מפגיעת טיל נ"ט וכבר עבר מספר ניתוחים.

בשיחה עם וואלה! ספורט הוא שיתף: "ניב מוקף במשפחה ובחברים, שמאוד דואגים לו. עוד מוקדם לקבוע מה השלכות הפציעות שלו, אבל אם יש מישהו שיכול לצאת מזה, זה ניב שטייף. אני מכיר היטב את ניב ואת אביו שמוליק, וניב קורץ מהחומר הנכון. היכולות הפיזיות שלו והמנטליות שלו יסייעו בשיקום שלו ואם יש מישהו שמסוגל לצאת מזה, זה ניב".

שופט הכדורגלן ניב שטייף עם גיורא ענבר. איגוד השופטים, אתר רשמי
ניב שטייף וגיורא ענבר/אתר רשמי, איגוד השופטים

"ניב יכול היה לסדר לעצמו שירות יותר נוח במילואים", הוסיף ענבר. "הוא הגיע לשפוט בליגת העל בכדורגל וזה יכול היה לסייע לו, אם רצה, אבל זה לא ניב. היה לו ברור שהוא ממשיך לעשות מילואים ביחידה המיוחדת והלוחמת שלו. הוא לא ויתר על מה שהוא ומי שהוא ועמד על זה שהוא יעשה את שירות המילואים המשמעותי. הוא היה בגזרת עזה בהתחלה, אבל נפצע בצפון כשעבר לגבול עם לבנון. יש לנו באיגוד השופטים עוד שופטים ועוזרי שופטים שלוחמים כעת והם גאווה גדולה עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully