וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן קוז'וך: "יש לנו בעיה גדולה בלנצח משחקים, חד משמעית"

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 10:57

מאמן מכבי נתניה מקווה לשינוי מול ב"ש (ב', 20:00, ספורט2): "צריך להסתכל למציאות בעיניים, מפסידים משחקים שאנחנו צריכים לנצח. אני רואה במעשים שיש לי גב". גיא מזרחי: "מקבלים גולים מאוד שטותיים, שווים יותר ממה שהוצאנו"

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:1 על מכבי נתניה/ספורט1

מכבי נתניה נמצאת בלחץ לקראת המשחק הביתי מחר נגד הפועל באר שבע (שני, 20:00, ספורט4) בעקבות ארבעת משחקי הליגה האחרונים שבהם לא ניצחה. היהלומים מקווים לחגוג ניצחון שני העונה ולעשות זאת מול יריבתם המושבעת במשחק שיוציא לדרך רצף לא פשוט, כי ביום ראשון הבא יתארחו אצל מכבי תל אביב, לאחר מכן יארחו את בית"ר ירושלים ואז ייצאו לכרמל למפגש עם הפועל חיפה המדורגת שלישית בטבלה. הקבוצה תחסר שוב את הקפטן אביב אברהם והבלם איתי בן שבת הפצועים וכן את כארם ג'אבר המורחק, כאשר לעומתם ישוב בוריס אנו מהרחקה ויפתח בהרכב.

"המצב כרגע הוא רחוק מאוד ממה שציפינו וזה משחק שצריך לנצח אותו, כמו כל משחק", אמר המאמן רן קוז'וך במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "בשביל לנצח צריך לעשות ולא לדבר. זה אומר שצריך להמשיך לשלוט במשחק, כמו ששלטנו במשחקים הקודמים, אבל לא לקבל גולים טפשיים, להיות שם ברגעי המפתח, במצבים הנייחים בעיקר. אני לא חושב שזה עניין של לחץ, דיברנו על זה די הרבה השנה לצערי, אבל זו אחריות. אנחנו מבינים מה אנחנו צריכים לעשות, אנחנו קבוצת כדורגל מקצוענית שצריכה לנצח".

המאמן נשאל מה צריך לשנות כדי להשיג תוצאות טובות יותר והשיב: "כשאתה מקבל גול בדקה 96 נגד ריינה מקרן וכשאתה מקבל גול בדקה 96 נגד הפועל ירושלים בכדור נייח מהחצי וכשאתה מקבל גול נגד מכבי פתח תקוה בנייח מהחצי, זה כבר לא קשור למערך ולא קשור ללשנות דברים. זה קשור ללדעת לנצח משחקים. אני חושב שיש לנו בעיה גדולה בלדעת לנצח משחקים, חד משמעית. מדברים על זה, עובדים על זה ומנסים להבין את הדרכים לעשות את זה. אני מאוד מאמין בקבוצה הזאת, ואני בטוח שגם נמצא את הדרך לעשות את זה. תמיד אפשר לחפש סיבות ולנבור, אבל אני חושב שצריך להסתכל למציאות בעיניים. אנחנו מסיימים בתיקו ומפסידים משחקים שאנחנו צריכים לנצח אותם".

רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"אני מאוד מאמין בקבוצה הזאת, ואני בטוח שגם נמצא את הדרך לעשות את זה". קוז'וך/ברני ארדוב

על כך שגם היריבה מבאר שבע מגיעה אחרי הפסד: "כל משחק בשלושה עשורים האחרונים מולם, זה קרב גדול בין שתי הקבוצות. הפועל באר שבע זו קבוצה מצוינת וגם כשהיא רצה למעלה, משחקים נגד מכבי נתניה חשובים לה. זו קבוצה טובה, מאומנת מאוד ומצפה לנו משחק לא פשוט". כשנשאל האם דווקא מול קבוצה כמו באר שבע, שמשחקת ולא מסתגרת, לקבוצתו יהיה נוח יותר לשחק, השיב: "אני לא חושב ששם הבעיה שלנו. אני באמת חושב שהבעיה היא אך ורק בנו וכמה אנחנו מבינים מה צריך לעשות במשחק כדי לנצח אותו".

אחרי שהעונה שעברה היתה מוצלחת מבחינת הקבוצה, העונה דברים הולכים קשה יותר והמאמן נשאל האם גם עכשיו הוא מרגיש שיש לו את הגב מהמועדון ושמאמינים בו מספיק: "חד משמעית כן. לא צריכים להגיד לי דברים כאלה, אני רואה במעשים. כשאתה מרגיש לא נוח במקום מסוים, אתה מרגיש את זה מיד. אני מרגיש פה נוח, אני מרגיש פה סופר ביטחון ומרגיש גב מאוד גדול ובסופו של דבר האחריות היא עלי".

גיא מזרחי שצפוי לפתוח בהרכב ניסה להסביר מה קורה לקבוצה והוסיף: "קשה להצביע על משהו מסוים, קודם כל הבעיה היא שאנחנו סופגים. הגולים שאנחנו מקבלים במשחקים האחרונים היו מאוד שטותיים וממצבים נייחים, ששם מתבטאת אחריות אישית של שחקנים. אני בטוח ויודע שאם מחר נשמור על שער נקי במשחק, אנחנו ננצח אותו ולשם אנחנו צריכים לכוון. אני חושב שזה מוקדם להסתכל על מרדף אחרי הפלייאוף העליון. כרגע המרדף שלנו הוא אחרי ניצחון מחר ואני בטוח שזה יפתח לנו דרך חדשה של ניצחונות, ואז יהיה אפשר לדבר על מטרות".

המגן נשאל האם בנתניה מרגישים שהם שווים יותר ממה שהקבוצה הוציאה עד עכשיו וענה: "חד משמעית כן, ובפער גדול. אני פה שלושה חודשים, אני מתאמן ברמה הכי גבוהה שהתאמנתי, יש פה סגל שחקנים וצוות שמעביר לשחקנים דברים שאני אישית עוד לא חוויתי, ברמת הכדורגל, ברמת ההבנה, ברמת תכנית המשחק, שאנחנו באים ויודעים כל אחד מה הוא צריך לעשות ועם האיכות שלנו. אנחנו צריכים להביא את זה יותר לידי ביטוי, יש תקופות שהולך יותר קשה ואני בטוח שתגיע תקופה שהדברים ילכו יותר בקלות ואתם תראו מה הסגל הזה שווה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גיא מזרחי מכבי נתניה. ברני ארדוב
"אני מתאמן ברמה הכי גבוהה שהתאמנתי, יש פה סגל שחקנים וצוות שמעביר לשחקנים דברים שאני אישית עוד לא חוויתי". גיא מזרחי/ברני ארדוב

על התסכול מכך שהקבוצה שולטת במרבית המשחקים אבל לא מנצחת: "כמו שאמרתי, קודם כל אנחנו סופגים וזה כבר מקשה עלינו לנצח משחקים. ברגע שלא נספוג ונשמור על האפס, יהיה לנו יותר קל, כי קבוצות לא יעמדו עם 11 שחקנים מאחורי הכדור ויהרגו את המשחק ויתישו אותו. אנחנו גם מגיעים למצבים וצריכים לדעת לנצל מצבים וצריכים לדעת להכריע משחקים, פשוט וקל. ברגע שאנחנו מובילים, אנחנו צריכים לדעת להרוג משחקים, בדרך שלנו אבל להרוג את המשחק ולנצח".

על הקושי לשחק מול יציעים ריקים לצד המצב הקשה במדינה: "בטח בהתחשב בנסיבות של למה היציעים ריקים, זה מאוד קשה. אני באופן אישי מביא את המוטיבציה מהבית, מהחברים הלוחמים שאני יודע שאם אני אנצח ואעשה משחק טוב, זה ישמח אותם. כמובן גם את האוהדים שלנו שעברו עליהם דברים קשים בתקופה הזאת, אוהדים שלנו שעדין חטופים בעזה והלוואי שהם יצליחו להתעדכן ושנשמח את המשפחות שלהם, ומשם אני לפחות מביא את המוטיבציה. אני מקווה שהמצב הזה ייגמר כמה שיותר מהר ונחזור לשחק מול יציעים מלאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully