וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטור: "המשחק נגד מכבי נתניה? הזדמנות טובה לשנות מומנטום"

10.12.2023 / 10:54

בלם הפועל באר שבע אחרי שני הפסדים רצופים: "אנחנו בתקופה לא טובה ויודעים שיהיה קשה". המאמן ברדה: "נעשה את ההתאמות הנכונות" (שני, 20:00, ספורט4)

תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 2:1/פלייר

הפועל באר שבע ספגה שני הפסדים מאז חזרת ליגת העל והביטחון בקרב השחקנים ירוד מאוד. נכון שהקבוצה נפרדה בשלושת החודשים האחרונים משחקנים משמעותיים כמו רמזי ספורי, שגיב יחזקאל והזרים פטריק קלימלה וכריס פטרסון ולא מילאה עדיין את השורות, אבל הכושר בו נמצאים השחקנים בסגל הקיים לא יכול לבשר טובות. עם זאת, במועדון רחוקים מלהרים ידיים ומקווים מאוד להשיג ניצחון חוץ על מכבי נתניה מחר (שני, 20:00, ספורט4).

"הייתה לנו נפילה חזקה מאוד בחצי השני ועליה נצטרך לתת את הדעת ולהבין בדיוק מה קרה", אמר אליניב ברדה הבוקר על ההפסד לבני סכנין באמצע השבוע, "אנחנו פוגשים עכשיו יריבה שונה ונעשה את ההתאמות הנכונות. כרגע כולם כשירים אצלנו ונחסר רק את שי אליאס שספג צהוב חמישי. מכבי נתניה קבוצה טובה ואגרסיבית, אבל עלינו להתרכז בעצמנו ולנסות לחזור עם ניצחון".

מיגל ויטור הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
"צריכים את המשחק נגד מכבי נתניה". ויטור יותר מאוכזב אחרי ההפסד לסכנין/מאור אלקסלסי

הבלם מיגל ויטור הוסיף: "כמובן שהתחושה קשה אחרי הפסד כזה במשחק שבו שלטנו במחצית הראשונה והיינו יכולים להבקיע יותר שערים, אבל במחצית השנייה לא היינו טובים והתאכזבנו מאוד. אנחנו יודעים שאנחנו לא נמצאים בתקופה טובה ונפגוש יריבה חזקה שיודעת לשחק כדורגל מצוין ולוחצת גבוה. אנחנו יודעים שיהיה קשה, אבל זה משחק שיכול לשנות עבורנו את המומנטום ויש לנו הזדמנות טובה לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully