וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישי כהן: "לקחתי קשה מאוד את נפילת המחנך שלי. אנחנו לא נישבר"

10.12.2023 / 10:00

אירועי ה-7 באוקטובר ("חברים נרצחו במסיבה, קשה מאוד לשחק כדורגל"), שינוי התפקיד ("מרגיש יותר נוח כמגן, אבל רוצה לשדרג את עניין ההגנה") והפריצה המאוחרת - הישר לנבחרת ישראל והרכב מכבי ת"א: "חלום שמתגשם, רוצה להישאר פה הרבה שנים ולהגשים את עצמי"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 בחוץ על הפועל ירושלים/ספורט1

אחרי שהיה נדמה שעמדת המגן הימני במכבי תל אביב היא של איבן מאסון ושבמועדון מרוצים מאוד שהחליפו את אנדרה ז'ראלדש במגן הצרפתי, כבש באחרונה אבישי כהן את העמדה בצד ימין של ההגנה והוא הפך לאחד הבאנקרים של רובי קין. "המטרה שלי כשהגעתי היתה להיכנס כמה שיותר מהר לקצב, כי היה לי קיץ לא פשוט", סיפר כהן בסוף השבוע לקראת המשחק של מכבי תל אביב הערב (ראשון, 20:00, ספורט2) מול בני סכנין. "אני שמח להיות במכבי תל אביב, שמח לקחת את ההזדמנות שקיבלתי מהמאמן ושמח להוכיח את זה על המגרש".

ההתחלה של איבן מאסון היתה ממש מבטיחה. היה נראה שיהיה מאוד קשה לקחת את העמדה הזו. איך זה קרה?

"אני לא צריך להתעסק באיזה שחקן יש ובאיזו עמדה. יש פה שחקנים מצוינים שנלחמים על מקום בסגל ובהרכב. אני שמח שנפל בחלקי לשחק בהרכב ולהוכיח את עצמי. כמו שהמאמן אומר תמיד: 'מי שיוכיח את עצמו וייקח את ההזדמנות, ישחק'. אני שמח שזה קרה לי".

ביחס לבית"ר ירושלים ממנה הגעת, מכבי תל אביב מחזיקה רוב הזמן בכדור. איך עשית את ההתאמה בין סגנונות המשחק של הקבוצות?

"אני לא מרגיש מבחינתי בעיה. נכון שבבית"ר לא החזקנו ככה את הכדור. אני שמח שאני מביא את עצמי לידי ביטוי למעלה עם המהירות".

שחקן מכבי תל אביב אבישי כהן. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
"אני שמח שנפל בחלקי לשחק בהרכב ולהוכיח את עצמי". אבישי כהן/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

אתה בן 28 וסוף סוף אתה גם חלק מנבחרת ישראל. מה גרם לקריירה להתעכב?

"הייתי שחקן כנף. סלובודאן דראפיץ' החליף לי תפקיד למגן ימני ולקח לי זמן להתאקלם בתפקיד הזה. אמנם הפריחה הגיעה באיחור, אבל זו ברכה להגיע למכבי תל אביב ולנבחרת ישראל. זה חלום שהתגשם עבורי ואני רוצה להישאר במכבי תל אביב לעוד הרבה שנים ולהגשים את עצמי".

איך היה השינוי בתפקוד?

"אני מרגיש יותר נוח כמגן ימני. אני בא עם המהירות מאחור. על עניין ההגנה אני ממשיך לעבוד ורוצה לשדרג את החלק הזה כי לא גדלתי כשחקן הגנה".

בני סכנין עשתה ניצחון גדול על הפועל באר שבע. לא יהיה לכם קל כמו שלא היה לכם קל גם מול הפועל ירושלים בחוץ.

"סכנין קבוצה טובה מאוד ועובדה באמת שעשתה ניצחון גדול מבחינתה בטרנר. אנחנו נצטרך להגיע בשיא המוכנות כדי לקחת את הנקודות".

עוד בוואלה!

רק שינוי אחד בסגל של רובי קין: מכבי תל אביב יוצאת לסכנין

לכתבה המלאה
אבישי כהן, מכבי תל אביב. אריאל שלום
"על עניין ההגנה אני ממשיך לעבוד ורוצה לשדרג את החלק הזה כי לא גדלתי כשחקן הגנה". אבישי כהן/אריאל שלום

יש שחקנים בקבוצות אחרות כמו הפועל באר שבע שאומרים שאין להם ראש לכדורגל. אני מניח שזה יותר קל כשמנצחים כאן במכבי תל אביב, אבל איך אתה מתמודד עם מה שקורה במדינה ועם הבשורות הקשות מדי יום?

"אנחנו כמדינה צריכים להתמודד עם הקושי ולהמשיך עם השגרה. אין ספק שזו סיטואציה מאוד קשה לשחק כדורגל אחרי ה-7 באוקטובר. זה משהו שלעולם לא יישכח. עברנו אסון גדול. אנחנו קמים כל בוקר לבשורות על הנופלים שלנו בעזה. גם המחנך שלי בגיל מתבגר בתיכון ארץ הצבי בירושלים נפל ולקחתי את זה קשה מאוד. היו לי גם חברים שנרצחו במסיבה. אנחנו רוצים להראות לעולם שאנחנו לא נשברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully