וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נצטרך להתעורר ומהר": מכבי פתח תקוה מאוכזבת ומחפשת פתרונות

10.12.2023 / 8:43

המלאבסים חטפו שלישייה שנייה תוך שבוע ובמועדון מודים: "זה נראה רע מאוד". תוכניות החיזוק מתעכבות, פרמאטי ולוי ישובו נגד הפועל באר שבע?

תקציר: בני ריינה - מכבי פתח תקוה 0:3/ספורט1

לא שקט במכבי פתח תקוה אחרי שהקבוצה הובסה אתמול 3:0 במשחק החוץ נגד מכבי בני ריינה. זו הייתה התבוסה השנייה שפתח תקוה ספגה תוך שבוע, אחרי שגם בשבת שעברה נוצחה באותה התוצאה נגד הפועל חדרה.

"זה נראה רע מאוד, זה נראה גרוע. נצטרך להתעורר ומהר", אמר גורם במועדון. "התוצאה הזאת מאכזבת מאוד. הקבוצה גילתה שיפור קל ביכולת דווקא בחצי השני כשהיינו עם עשרה שחקנים, אבל כמובן שזה לא מספיק".

הדר פוקס, מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
פרמאטי מתחיל להיכנס לכושר. פוקס מאוכזב נגד ריינה/מאור אלקסלסי

אחרי שבוע עמוס בשלושה משחקים, תוכל הקבוצה לקחת קצת אוויר במהלך השבוע הקרוב לקראת משחק הבית בשבת נגד הפועל באר שבע. בצוות המקצועי מקווים שמאור לוי שמחלים מקרע בשריר, יוכל להיכלל בסגל ואף להיכנס כמחליף. הבלם האיטלקי לורנצו פרמאטי נכנס גם הוא לכושר ובמהלך השבוע יוחלט אם הוא זה שיחליף את מואיז אדילהו שהורחק אתמול, או שהצמד רוני לאופר והדר פוקס יפתחו גם נגד באר שבע.

בפתח תקוה ניסו להבין אחרי המשחק מדוע בחר המאמן בני לם להתעכב עם החילוף אחרי הרחקתו של אדילהו ולא הכניס בלם נוסף מיד אחרי ההרחקה. לם העדיף להמתין עם החילוף אחרי כדור קרן של ריינה, אך מאותה הקרן נכבש השער של סמביניה שלמעשה גמר את המשחק.

במועדון היו רוצים לעשות שינויים בסגל בחלון הקרוב בינואר, אולם הקושי במציאת זרים חדשים וכן שוק הישראלים הדי מדולל, מעכבים בשלב זה את תוכניות החיזוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully