וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסול: "פתיחת עונה חלומית, אבל המטרה היא עדיין להישאר בליגה"

10.12.2023 / 7:42

בני ריינה הבלתי מנוצחת ממשיכה לדהור, אלא שגם אחרי 0:3 על מכבי פתח תקוה בחר בעלי המועדון להנמיך ציפיות בריאיון לוואלה! ספורט: "בכדורגל הכל יכול להתהפך. מה הסוד שלנו? שאנחנו כולנו ביחד"

תקציר: בני ריינה - מכבי פתח תקוה 0:3/ספורט1

במכבי בני ריינה לא תיארו גם בחלומות הכי ורודים שלהם שאחרי שמונה מחזורים, הקבוצה תהיה עם 16 נקודות ומדורגת במקום השני בטבלת ליגת העל. ריינה רשמה אתמול (שבת) ניצחון נוסף, 0:3 על מכבי פתח תקוה וסגרה שבוע אדיר עם צבירת שבע נקודות רצופות מתוך תשע אפשריות בשלושת המשחקים שקיימה מאז חזרת הליגה.

ריינה גם רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ספיגה, כאשר בקבוצה החמיאו שוב לשוער גד עמוס שנמצא בכושר מצוין וכן לצמד הבלמים הזרים, נמניה ליוביסבלייביץ' וסמביניה, שגם כבש את השער השני. רוב שחקני הקבוצה הציגו יכולת טובה, אך מעל כולם צריך לציין את החלוץ שלומי אזולאי שכבש את שערו החמישי העונה בליגה ובישל לסמביניה. אזולאי ניצב בראש דירוג מלך השערים, בצוותא עם אלעד מדמון וערן זהבי.

סעיד בסול, בעלים בני ריינה. דני מרון
"כל נקודה שאנחנו לוקחים זו ברכה". בסול מנמיך ציפיות, לפחות בינתיים/דני מרון

המאמן שרון מימר הקפיד לומר בראיונות בסיום המשחק שמטרת הקבוצה היא קודם כל להבטיח את ההישארות בליגה, אך מאחורי הקלעים כבר ברור לאנשי המועדון שאפשר יהיה להציב מטרות גבוהות יותר בהמשך. "שמונה משחקים בלי הפסד זה מעניין, המקום השני פחות מעניין אותי כרגע, כי זה זמני", אמר הבעלים סעיד בסול בריאיון לוואלה! ספורט. "אנחנו עדין ממשיכים לדבר בצורה זהה למה שאמרנו קודם, וזה שאנחנו צוברים נקודות זה בשביל לא להילחם בסיום העונה על ההישרדות בליגה. הכדורגל הוא דינמי והכל יכול להתהפך. אנחנו עדין לא קבוצה מובילה בכדורגל הישראלי ולכן כל נקודה שאנחנו לוקחים, זו ברכה בשביל להעניק לעצמנו את הנחת של הישארות בליגה. הפתיחה הזאת נותנת לנו המון בטחון לקראת ההמשך. חוץ ממשחק אחד, הבקענו לפחות שער אחד בכל משחק שלנו וזה חשוב מאוד ועוזר לנו".

על העבודה הטובה שנעשית במועדון הוסיף בסול: "קודם כל מגיעות מחמאות לצוות המקצועי ולשחקנים. מגיע לכולם כל הכבוד, הם עושים עבודה יפה, בשקט בשקט וכל הכבוד להם. אני מרוצה משרון וגם בעונה שעברה כשעשינו עבודה פחות טובה הייתי מרוצה ממנו. רואים את העבודה הטובה של הצוות, רואים שהקבוצה מסודרת ומאומנת על המגרש. כשאתה מסתכל על הסגל שלנו, אתה לא רואה פה כוכבי על, מה שרואים זה קבוצה שמשחקת ביחד כקבוצה וזה לזכות המאמן והצוות. שמונה משחקים ללא הפסד, ארבעה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו, אז אפשר לומר שזאת פתיחת עונה חלומית. זו כבר לא פתיחה, כבר עבר יותר מחצי סיבוב ראשון, אז זה חלומי עבורנו, אין ספק. הסוד של הקבוצה הזאת הוא שאנחנו כולנו ביחד. לקבוצה הזאת יש חדר הלבשה מאוד שמח, שחקנים באמת אוהבים אחד את השני, תמיד מרגישים ביחד. כשעושים דברים טובים, מעודדים אחד את השני וכשקורים דברים פחות טובים, גם נשארים ביחד וזה מאוד חשוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני בני ריינה, שלומי אזולאי, נמניה ליוביסבלייביץ'. מאור אלקסלסי
"זרים, יהודים וערבים - אין שום הבדל ביניהם, יש כאן משפחה"/מאור אלקסלסי

על העיסוק בכדורגל בתוך המציאות הלא פשוטה שבה נמצאת המדינה בימים אלו: "אנחנו לא צריכים לחשוב יותר מדי, אני קם כל יום בבוקר ועדין יש חוסר ודאות, אז כשאתה קם כל בוקר אתה צריך לדעת לנווט בין הטיפות, אותו דבר זה הכדורגל ושוב אני אדגיש שהיתרון הגדול שלנו, הוא שאנחנו ביחד. הזרים, היהודים, הערבים, אין שום הבדל ביניהם, כולם מרגישים כאן סוג של משפחתיות שלמה במועדון ומרגישים את זה בחדר ההלבשה ובין השחקנים".

המאמן שרון מימר, הדגיש לא פעם כי הוא מעוניין לצרף שחקנים בחלון בינואר והבעלים מתייחס לכך ואומר: "עד ינואר אלוהים גדול. יש עוד חודש לפתיחת החלון ועד אז יש לנו עוד חמישה-שישה משחקים וקודם נעבור אותם, אחר כך אלוהים גדול ונראה מה יהיה. נכון שפתיחת העונה פותחת את התיאבון, אבל גם צריך כסף בשביל זה. אני אחזור על זה שוב ואגיד שהמטרה שלנו היא קודם כל להישאר עוד עונה בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully