וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"3:0 זו תוצאה טובה": באנגליה לא מרחמים על מנצ'סטר יונייטד

הפרשנים ושחקני העבר ניתחו מפלה נוספת של השדים האדומים. ליניקר עקץ את טן האח, הארגריבס: "הופעה מביכה, זה ככה כל העונה"

תקציר ניצחונה של בורנמות' 0:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד שקעה אמש (שבת) לשפל נוסף, כשחטפה 3:0 מבורנמות', בתבוסה שהביאה איתה שריקות בוז צורמות ביציעי אולד טראפורד. מיותר לציין שגם הפרשנים באנגליה לא נותרו אדישים. "האם מישהו זכה בתואר מאמן החודש ופוטר מעובדתו באותו סוף שבוע?" תהה גארי ליניקר, בעוד גארי נוויל הוסיף וצייץ: "כל כך לא יציבים. מחריד. צפיתי עכשיו בתקציר, ונראה ש-3:0 זו תוצאה טובה!"

שחקן הקבוצה לשעבר אואן הארגריבס אמר: "הקשיבו לשריקות הבוז, הביטו בכל המושבים הריקים. האוהדים דיברו. זו היתה הופעה מביכה וזה ככה כל העונה".

"יונייטד כבר איכשהו נחלצה ממשחקים בהם הציגה יכולת כזאת, אבל מדובר פה במדורגת 16 שמשחקת באולד טראפורד", ניתח טים שרווד. "במחצית השנייה זה היה נראה כאילו השחקנים הרימו ידיים, וזה מדאיג מאוד עבור האוהדים. כרגע, אני לא רואה את מנצ'סטר יונייטד משתחלת לטופ 4".

ברונו פרננדש מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
הקהל אמר את דברו. ברונו פרננדש/GettyImages

שחקן העבר כריס סאטון הוסיף: "בונרמות' עשתה להם בית ספר. התוצאה החמיאה ליונייטד. היה לה מזל העונה - היא ניצחה יריבות מהחלק התחתון של הטבלה". על הכרטיס הצהוב של ברונו פרננדש, בגללו יחמיץ את המשחק מול ליברפול במחזור הבא, אמר: "הוא צריך לכעוס רק על עצמו, לא על השופט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully