וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים הקיפו את השופט, שהוציא סכין ודקר אחד מהם: "נס שהוא חי"

בליגת נוער בארגנטינה, רמיג'יו ארמואה נעצר לאחר שתקף ופצע את אחד משחקני הקבוצות שסבל מריאה מנוקבת: "זה רגע מאוד עדין, הוא ממש 'המסי' של המשפחה"

מחוץ לקווים, 7.12/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

התופעה בה שופט כדורגל שורק למהלך מסוים ומיד מקיפים אותו שחקנים רבים הבאים בתלונות על החלטתו היא מוכרת ומופיעה כמעט בכל משחק. ארגוני השופטים מנסים להילחם בתופעה עם הוצאת כרטיסים צהובים, כרטיסים אדומים, קנסות לשחקנים שתוקפים את השופט מילולית ואפילו עונשי הרחקה כפי שהיה לוירג'יל ואן דייק לו נקבע אחרי שהורחק נגד ניוקאסל גם עונש הרחקה ממשחק נוסף. במשחק נוער בארגנטינה, אחד השופטים לקח את החוק לידיים בצורה שערורייתית עם תקיפה של שחקן שסיים מאושפז בבית החולים.

רמיג'יו ארמואה, שופט ארגנטינאי במשחק נוער, נעצר לאחר שדקר שחקן במהלך משחק במחוז מיסיונס אחרי קטטה על המגרש. השחקנים החלו להקיף את השופט ששלף סכין ודקר את אחד מהם בחזה. בעקבות התקיפה, סבל השחקן מריאה מנוקבת, התמוטט על הדשא והובהל לבית החולים המקומי.

ארלינג הולאנד ושחקני מנצ'סטר סיטי באים בטענות לסיימון הופר שופט פרמיירליג. GettyImages
באנגליה השופטים מגיבים בענישה אחרת/GettyImages

ארמואה מצדו ניסה להימלט, אך נתפס על ידי המשטרה המקומית שעצרה אותו יחד עם אמצעי התקיפה והוא כעת עומד בפני אישומים על המעשה המחריד שלו.

השחקן עצמו ממשיך בהחלמה שלו, לאחר טיפול מהיר בפציעה החודרת, כשדודו סיפר: "הוא חי בנס. עבור המשפחה זה רגע מאוד עדין כי הוא ממש 'המסי' של המשפחה. הוא שחקן מוכשר".

  • עוד באותו נושא:
  • ארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully