וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 10.12: ריאל סימנה ילד פלא אנגלי, אראוחו סירב לבאיירן מינכן

ויקרס בן ה-18 מרדינג גם על הכוונת של ארסנל, בלם ברצלונה ישקול שוב את האפשרות בקיץ. שלל מועמדים ליונייטד, לוריס לניוקאסל?

תקציר: אסטון וילה - ארסנל 0:1/ספורט1

שמועות

* על רקע העניין הגדול שמגלה בו באיירן מינכן, בספרד טוענים היום כי רונאלד אראוחו סירב להצעה להצטרף כבר בחלון של ינואר. ייתכן שהאפשרות הזו תישקל פעם נוספת בקיץ.

* באנגליה טוענים: ריאל מדריד הצטרפה למירוץ אחר חלוץ רדינג בן ה-18 קיילן ויקרס, שהיה מבוקש גם בארסנל והספיק לרשום תשע הופעות בוגרים בלבד לפני שצד את עין הקבוצות הגדולות ביבשת.

* ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים: מרכוס אלונסו יישאר בברצלונה בחלון החורף, אך יעזוב בקיץ.

* בתקשורת הגרמנית דווח כי מנצ'סטר יונייטד פנתה לשטוטגרט בנוגע לסרו גיראסי, השחקן מעדיף להישאר בגרמניה לפחות עד הקיץ. סעיף השחרור שלו סביר למדי - 20 מיליון יורו. לפי "בילד", יונייטד אף שוקלת להציע לבורוסיה דורטמונד עסקת חליפין - ג'יידון סאנצ'ו תמורת דונייל מאלן. שחקנים נוספים ששמם הועלה ב-24 השעות האחרונות: קלווין פיליפס ולואיס אופנדה.

* הכוכב התורן שמועמד לעבור לליגה הסעודית הוא כריסטיאן אריקסן. אל-אתיפאק מחזרת אחר קשר מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים יהיו מוכנים למכור אותו בינואר.

* בפורטוגל טוענים: ארסנל סימנה את כוכב ספורטינג ליסבון ויקטור גיוקרס השבדי, שסיפק העונה 15 שערים ו-7 בישולים בליגה הפורטוגלית, ספורטינג דורשת 85 מיליון יורו.

* ב"דיילי סטאר" טוענים: סיטי מחזרת אחר כוכב קלאב ברוז' טייז'ון ביוקנן, המוערך בכ-50 מיליון ליש"ט.

* לפי "אקספרס ספורט", ליברפול הצטרפה למירוץ אחר כוכב פולהאם ז'ואאו פלהיניה, שמבוקש גם על ידי באיירן מינכן, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד. הקוטג'רס ידרשו לכל הפחות 60 מיליון ליש"ט.

* על רקע העניין שהוא מעורר בשבועות האחרונים, ווסטהאם הבהירה: ג'רוד בואן לא יימכר בפחות מ-100 מיליון ליש"ט.

ז'ואאו פלהיניה שחקן פולהאם. Gareth Copley, GettyImages
סחורה חמה. פלהיניה/GettyImages, Gareth Copley

* לצד דויד דה חאה, ניוקאסל סימנה גם את הוגו לוריס כמחליף אפשרי לניק פופ הפצוע.

* חרף השמועות על עזיבה אפשרית לערב הסעודית, טוטנהאם לא מתכוונת למכור את רישרליסון בחלון של ינואר. מי שעשוי לשוב לתרנגולים עם פתיחת החלון הוא סרחיו רגילון, המשחק כרגע כמושאל במנצ'סטר יונייטד.

* שוער מונצה מישל די גרגוריו מבוקש ברחבי הפרמיירליג, כך לפי "טוטוספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully