וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קללת פרנקפורט הכתה שוב בבאיירן, האוהדים צחקו על נוייר

ארבע שנים אחרי, ה-5:1 חזר על עצמו מול אותה יריבה, באותו מגרש. הקהל שלח את השוער לספסל, טוכל: "עשינו טעויות ונענשנו בחומרה"

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - באיירן מינכן 1:5/ספורט1

דווקא כשהייתה לה הזדמנות לעלות לפסגת הטבלה, לפחות באופן זמני עד המשחק של לברקוזן, באיירן מינכן ספגה את הפסדה הראשון בבונדסליגה העונה - ועוד באיזו דרך. אלופת גרמניה חטפה 5:1 בחוץ מאיינטרכט פרנפקורט, שמנעה מתומאס טוכל להשוות את שיאו האישי כמאמן ולרשום ניצחון ליגה שביעי רצוף.

אבל אם התוצאה שבה הגיע הפסד הבכורה של באיירן מפתיעה, אי אפשר לומר את אותו הדבר על זהות היריבה שגרמה לכך. ארבעה הפסדי בונדסליגה בהפרש של ארבעה שערים ומעלה היו לבווארים במילניום הנוכחי, שניים מהם היו בידי פרנקפורט. הפעם הקודמת שבה הוציאה באיירן חמישה כדורים מהרשת במסגרת הזו, הייתה ב-2 בנובמבר 2019 - מול אותה יריבה, באותו מקום ובאותה השעה.

פרנקפורט הייתה גם הקבוצה האחרונה שהבקיעה חמישייה לרשת באיירן ב-60 דקות או פחות: זה קרה בניצחון 0:6 ב-1975, אשר בדרך אליו הוליכה 0:5 בדקה ה-45. היום היא עשתה זאת שוב לקבוצה המעוטרת ביותר בגרמניה, כשאנסגר קנאוף הבקיע את החמישי אחרי שעה של כדורגל.

שחקני באיירן מינכן מול האוהדים אחרי תבוסה נגד פרנקפורט. Neil Baynes, GettyImages
שחקני באיירן מינכן מתנצלים בפני האוהדים/GettyImages, Neil Baynes

מי שהנחיל לאלופה את התבוסה המשפילה כמאמן פרנקפורט הוא דינו טופמולר, שבשנתיים האחרונות עבד כעוזר מאמן בבאיירן ואף ניגש באופן אישי לנחם את שחקניה בסיום. מנגד, אחד הפרצופים הבולטים של ההפסד היה זה של מנואל נוייר. אוהדי הקבוצה המנצחת צחקו על השוער הוותיק, שרק לאחרונה חזר להרכב אחרי שנעדר במשך שנה בגלל פציעה: "נוייר לספסל!", שרו לו מהיציעים.

נוייר ספג שלושה שערים ב-36 הדקות הראשונות, יתרון ה-0:3 המהיר ביותר שהיה ליריבה כלשהי של באיירן מינכן בליגה, מאז ורדר ברמן שהובילה עליה בתוצאה הזו אחרי 35 דקות במאי 2004.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני באיירן מינכן מאוכזבים. Neil Baynes, GettyImages
הפסד בכורה משפיל במיוחד/GettyImages, Neil Baynes

הקפטן תומאס מולר, שעלה בדקה ה-66 כשהלוח כבר הראה 5:1 לחובת קבוצתו, היה היחיד משחקני באיירן שהתראיין אחרי המשחק, כפי שקרה גם אחרי ההדחה המביכה מהגביע בידי זארבריקן מהליגה השלישית. "כשמפסידים ככה, חייבת להיות תגובה. 'מנוע הכעס' חייב להידלק. עשינו טעויות אישיות, אבל באופן כללי אני מעדיף שכל הרע יקרה במשחק אחד. נחזור לעצמנו", אמר.

טוכל נגע באותה הנקודה: "לא סופגים חמישה שערים בלי לעשות טעויות. זה מה שקרה היום. נענשנו בחומרה. אני חושב שההופעה שלנו היום פשוט לא הייתה מספקת, גם אני חלק מהקבוצה ואני אחראי. ננתח זאת בביקורתיות ונתקדם למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully