וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: קרית אתא ורמת גן בקרב המושלמות

עודכן לאחרונה: 9.12.2023 / 17:13

הקבוצה של שרון אברהמי תרצה להמשיך להרשים אחרי הניצחון במשחק הבכורה שלה כשתארח את הקבוצה שעל חשבונה עלתה ליגה לפני שנתיים (20:30) ושפתחה את העונה הנוכחית עם שני ניצחונות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.12/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (ראשון, 20:30) באולם רמז שבקרית אתא כשעירוני קרית אתא תארח את מכבי עירוני רמת גן. שתי הקבוצות מגיעות מושלמות אל המשחק, כשקרית אתא ניצחה את משחקה היחיד נגד הפועל חיפה, בעוד רמת גן ניצחה את שני משחקיה, נגד בני הרצליה בחוץ, ונגד הפועל ירושלים החסרה בבית. 12 פעמים בעבר נפגשו הקבוצות בליגת העל, כשהמאזן עומד על 3:9 לטובת רמת גן. בפעם האחרונה שהן נפגשו היה זה בגמר הפלייאוף של הליגה הלאומית בשנת 2022, כשקרית אתא מנצחת 0:3 ועולה לליגת העל.

קרית אתא פתחה את העונה בצורה מאוד משכנעת באמצע השבוע שעבר כשניצחה ללא כל תחרות את הפועל חיפה ב-28 הפרש. החבורה של שרון אברהמי טרפה את הפרקט מהפתיחה, עלתה ליתרון דו ספרתי מוקדם וגמרה את המשחק עוד לפני המחצית. בקרית אתא יודעים שנגד רמת גן מחכה להם סיפור אחר לחלוטין. נכון לעכשיו ממשיכה קרית אתא לשחק עם שלושה זרים בלבד, ולתת את הבמה בקו האחורי לשלישייה הישראלית - בן שרף, גיא פלטין ורז אדם, לצד הזר ג'יימס בייטמון.

עידן אלבר, מכבי עירוני רמת גן. יעל אמסילי, מכבי רמת גן, אתר רשמי
רוצה להמשיך לנצח. אלבר/אתר רשמי, יעל אמסילי, מכבי רמת גן

עירוני רמת גן הייתה רחוקה מלהרשים נגד ההרכב החסר מאוד של הפועל ירושלים באמצע השבוע, אבל הקבוצה של שמוליק ברנר עדיין יצאה עם הניצחון. ברמת גן מצפים למשחק קשה נגד קרית אתא, ומאמינים שהשחקנים שלא התעלו במשחק הקודם יחזרו ליכולת שהציגו בניצחון היותר משכנע נגד בני הרצליה עם החזרה מהפגרה. ברמת גן מצפים למשחק אגרסיבי. "קיית אתא היא קבוצה צעירה אגרסיבית, איכותית עם שחקנים מוכשרים מאד. השאיפה שלנו לחזור מקריית אתא עם ניצחון ולשמור על רצף ניצחונות. אנחנו קבוצה מאד מגובשת והכימיה בין השחקנים באה לידי ביטוי על הפרקט", אמר בניה סרור לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully