וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסלפפה רתח: "השופט מספר סיפורים, הוא לא היה צריך לשרוק לפנדל"

מאמן הפועל פתח תקוה אחרי הספיגה המאוחרת ב-1:1 נגד אשדוד: "לא היה פנדל, ולמה בדקה ה-97 אחרי שהוא הוסיף 5 דקות?"

תקציר ה-1:1 של הפועל פתח תקוה מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

דרמה גדולה נרשמה היום (שבת) עם פתיחת המחזור השמיני בליגת העל, ובסיומה סחטה מ.ס. אשדוד 1:1 מהפועל פתח תקוה עשר דקות בתוך תוספת הזמן. גולן בני עלה מהספסל ומיד כבש (86), אולם רועי אלימלך נגע ביד עמוק בתוך תוספת הזמן, ארז פפיר נעזר ב-VAR והצביע לנקודה הלבנה. משם, קבע שלומי אזולאי את תוצאת הסיום.

השופט ארז פפיר שורק פנדל לזכות מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
במוקד המהומה. פפיר/קובי אליהו

מאמן הפועל פתח תקוה, עופר טסלפפה, כעס מאוד: "מאוד מאכזב, זה לא פנדל. היד היתה צמודה לגוף, אבל קל לו מאוד לשרוק - והוא שורק את זה בדקה ה-97 אחרי שהוסיף חמש דקות. לא היו חילופים, לא היה כלום. זה מאוד מאוד מאכזב, אנחנו יוצאים מתוסכלים מהמשחק הזה".

טסלפפה המשיך: "לא היה צריך לשרוק את זה, היה צריך לקבל החלטה ולהבין שזה לא פנדל. לא הבנתי למה שהוא שרק, ולמה בדקה ה-97. בשביל מה יש תוספת זמן? אם הוא לא עומד בזמנים ומספר סיפורים שהיו חילופים - לא היו חילופים. פפיר לא היה חייב לקבל את ההחלטה של VAR, גם בשבוע שעבר זה קרה. שהשופטים ישרקו, הוא היה מטר מהאירוע".

גולן בני שכבש את השער של הפועל פתח תקוה: "שמח לכבוש שער בשביל הקבוצה. אני באמת חושב שזה כמו הפסד כי בשניות האחרונות לשמוט ניצחון זה מבאס. הפנדל? לא הייתי קרוב, אני לא יודע... פשוט באסה. כשאתה עובד כל כך קשה ואתה כבר נותן את הגול... כל נקודה חשובה. הגעתי למקום מאוד חם ומאוד מחבק, מאוד נהנה להגיע כל יום לאימון ולעבוד קשה".

עוד בוואלה!

עם פנדל בדקה ה-100: מ.ס. אשדוד סחטה 1:1 אצל הפועל פתח תקוה

לכתבה המלאה
שחקן מ.ס. אשדוד שלומי אזולאי כובש בפנדל. קובי אליהו
"שמח שזה יצא טוב ועזרתי להביא נקודה". אזולאי/קובי אליהו

מאמן מ.ס. אשדוד, אלי לוי: "לא ראיתי מה היה, אם השופט אמר שזה פנדל אז זה פנדל. גם לנו זה קרה נגד מכבי פתח תקוה באותה דקה. אני מוכן להחזיר את הנקודה של היום אם יתנו לי את השתיים של מכבי פתח תקוה...

"ידעתי שזה משחק של הזדמנות אחת, ככל שהדקות התקדמו העייפות קצת הכריעה אותנו. ניסינו לשנות, אבל אנחנו קצת "נהנים" מהעייפות. כל הכבוד לבחורים. בשבוע כזה, לקחת נקודה, כל נקודה חשובה לקבוצה שנלחמת על החיים שלה".

על יעקב בריהון שלא שותף: "יש לנו עוד שחקנים מוכשרים, אני רוצה להתייחס למי ששיחק. כשיגיע זמנו, הוא יצטרך להוכיח שמקומו שם".

שלומי אזולאי שקבע 1:1 בדקה ה-100 בפנדל: "אלי פתאום קרה לי להיכנס כמחליף ואני שמח שזה יצא טוב ועזרתי להביא נקודה. לא שיחקתי 2-3 שבועות ועכשיו נכנסתי לקצב ולרוטציה. זו נקודה מאוד חשובה, רצינו לנצח, אבל 1:1 בדקה ה-100 זה גם טוב עבורינו. אני מרגיש שאני יכול לעזור, אלי בחר במערך והרכב מסוימים ואני מקבל את זה באהבה. אני פה בשביל לעזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully