וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמזי ספורי בישל, אוסקר גלוך היה מעורב בשער ניצחון

הקשר אנטליאספור כין את השני ב-1:2 הביתי על קרגומרוק והוחלף בהפסקה, שגיב יחזקאל שיחק 65 דקות. 75 דקות לקשר זלצבורג ב-0:1 על ראפיד וינה, ניצחון יוקרתי לרן בן שמעון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.12/ספורט1

אנטליאספור ממשיכה בריצה הנהדרת שלה מאז הצטרפות צמד הישראלים, והיום (שבת) רמזי ספורי בישל בניצחון הביתי 1:2 את פתיח קרגומרוק במחזור ה-15 של הליגה הטורקית. ספורי פתח יחד עם שגיב יחזקאל ובדקה ה-13 הכניס כדור עומק לפולני אדם בוקסה שגלגל פנימה והעניק למארחת 0:2 מוקדם. קרגומרוק הצליחה לצמק בדקה ה-42 ושיחקה מחצית שלמה מול 10 שחקנים, אבל התוצאה לא השתנתה. ספורי, לו היה זה בישול שני העונה, הוחלף בהפסקה ואילו יחזקאל שספג צהוב בדקה ה-54 פינה את מקומו בדקה ה-65. אנטליאספור כבר במקום השביעי ובלתי מנוצחת בששת המחזורים האחרונים (ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו).

* אוסקר גלוך לא כבש אמנם מחזור שלישי ברציפות, אבל רד בול זלצבורג הגדילה את יתרונה בפסגת הליגה האוסטרית לחמש נקודות עם ניצחון חוץ 0:1 על ראפיד וינה. קשר הנבחרת שיחק 75 דקות והיה מעורב במהלך שהוביל לשער המכריע של הבלם קמיל פיאטקובסקי, שכבש בנגיחה אחורית אחרי הרמה של לוקה סושיץ'. גלוך גם סיכן את השער לפני סיום המחצית, סחט כרטיס צהוב ויצר שני מצבי הבקעה. שוויון נפסל בדקה ה-70 וכך גם שער של פרננדו עבור זלצבורג בתוספת הזמן. אלופת אוסטריה קבעה שיא ליגה של 24 משחקי חוץ ללא הפסד, כשניפצה את השיא העתיק של ואקר אינסברוק שעמד על 23 (מאוקטובר 1988 עד פברואר 1990).

שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור חוגג שער, מאחוריו רמזי ספורי. אנטליאספור, אתר רשמי
קרובים למאבק על כרטיס לאירופה. רמזי ספורי עם שגיב יחזקאל/אתר רשמי, אנטליאספור

* עומר אצילי שיחק 12 דקות כמחליף ב-2:2 של אל עין בחוץ מול איתיחאד קאלבה במחזור ה-10 בליגה של איחוד האמירויות. אל עין במקום השלישי, מרחק חמש נקודות מאל וואסל המוליכה ועם משחק פחות.

* עומרי גנדלמן עלה מהספסל בדקה ה-78 בניצחון 0:4 על גנט על מולנבק במחזור ה-17 של הליגה הבלגית. גנט טיפסה למקום השלישי בטבלה על חשבון אנטוורפן, כשבחמישי תפגוש את מכבי תל אביב בקרב על ראשות הבית בקונפרנס ליג.

* רז שלמה השלים 90 דקות בקישור האחורי של לובן, שסיימה ב-1:1 בחוץ אצל סינט טרוידן למרות שעה שלמה ב-10 שחקנים וקטעה רצף של חמישה הפסדים בליגה הבלגית, מאז ה-0:4 על אותה יריבה. לובן עדיין במקום ה-15 והלפני אחרון.

* ניצחון שני לרן בן שמעון מאז מונה למאמן א.א.ק לרנקה, כשקבוצתו הפכה פיגור 1:0 בבית וגברה 1:2 על האלופה אריס לימסול. פראן סול החמיץ פנדל אחד (53) ודייק בשני (57), לפני ששער עצמי של קאז'ו (75) הכריע עבור המארחת שהתקדמה למקום השישי בליגה הקפריסאית, מרחק שש נקודות מאריס השלישית.

* יגאל בקר פתח בשערה של זקאקיו, שהפסידה 3:1 בחוץ למוליכה אפואל ניקוסיה ונשארה במקום ה-11 בליגה הקפריסאית.

* סתיו נחמני פתח לראשונה העונה בהרכב סט. מירן במסגרת הליגה הסקוטית והיה שותף לקטיעת רצף שלושת ההפסדים עם 0:2 ביתי על רוס קאונטי. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-77 וקבוצתו חזרה למקום השלישי בטבלה.

* יואב הופמייסטר פתח בהרכב קיילצה ושיחק 90 דקות ב-0:0 עם שלונסק ורוצלב, מוליכת הליגה הפולנית. הקבוצה של הופמייסטר במקום ה-14 אחרי 17 מחזורים.

* גלעד אברמוב פתח בהרכב גבאלה והוחלף בהפסקה כשקבוצתו הפסידה 3:0 בבית לקפאז והחליפה איתה מקומות כשהפכה לנועלת טבלת הליגה האזרית. אוסמה חלאיילה נותר על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully