וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נצטרך לנצח את ב"ש בכל מחיר": נתניה מחפשת פתרונות, אנו חוזר

9.12.2023 / 13:04

היהלומים לחוצים לקראת המפגש מול האדומים, שבעצמם במשבר: "כולם מבינים את החשיבות". הקשר חוזר מהרחקה ויפתח עם צ'ירינו (שני, 20:00, ספורט1)

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:1 על מכבי נתניה/ספורט1

במכבי נתניה מבינים שמשחק נוסף ללא ניצחון יכניס את המערכת ללחץ גדול עוד יותר ממה שקיים בה כרגע. נתניה לא ניצחה ארבעה משחקים רצופים ולמעשה במאזנה ניצחון ליגה בודד מפתיחת העונה. בצוות המקצועי ניסו בימים האחרונים לחשוב על פתרונות לקראת משחק הבית הקרוב, ביום שני נגד הפועל באר שבע (20:00, ספורט4), שבעצמה מגיעה אחרי הפסד ביתי לבני סכנין.

"את המשחק נגד באר שבע נצטרך לנצח בכל מחיר ובכל דרך", אמר גורם בקבוצה. "יש תקופות שהדבר הכי חשוב בהן זה להביא נקודות וזה מה שנצטרך לעשות. כולם פה מבינים את חשיבות המשחק הקרוב וכולם יצטרכו להיות במיטבם כדי שננצח".

ראצ'יד צ'ירינו מכבי נתניה. ברני ארדוב
יפתח מול הפועל באר שבע. צ'ירינו/ברני ארדוב

כבר עתה ברור שיהיו מספר שינויים בהרכב של המאמן רן קוז'וך, כאשר העיקרי בהם הוא חזרתו של בוריס אנו שסיים לרצות עונש הרחקה ויפתח בקישור האחורי. בעונה שעברה היה אנו אחד משחקני המפתח של נתניה והרבה בזכותו הגיעה הקבוצה לגמר הגביע ולמקום החמישי בטבלה, אך העונה ניכרת ירידה משמעותית בכושרו ואין ספק שזה משפיע על שאר הקבוצה.

חזרתו של אנו תפנה את איתן אזולאי לעמדה קדמית יותר ושינוי נוסף שמתוכנן בחלק הקדמי הוא הכנסתו של ראצ'יד צ'ירינו להרכב, אחרי שהקיצוני עלה כמחליף בהפסד נגד מכבי פתח תקוה באמצע השבוע שעבר. גיא מזרחי יפתח במקום כרם ג'אבר המורחק ונפתלי בלאי מועמד לפתוח בעמדת המגן השמאלי בשל האכזבה מיכולתו של המגן הצרפתי נאסים אואמו. אביב אברהם ואיתי בן שבת ימשיכו להיעדר בגלל פציעות.

בנתניה דיברו עם השחקנים ועוד ידברו פעם נוספת לקראת המשחק על טעויות שחזרו על עצמן במספר משחקים ובגללן הפסידה הקבוצה נקודות. בצוות המקצועי דיברו על ניצול מצבי הבקעה לצד דגש על משמעת הגנתית בעיקר בדקות הסיום, אחרי שבשלושה משחקים הקבוצה כבר הוליכה 0:1 וספגה שערי שוויון מרגיזים בדקות הסיום שהביאו לאיבוד נקודות יקרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully