וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולקאניס: "חמאס קטע את הפרק שלי בישראל, הבנתי שיהיה גרוע יותר"

מאמן הפועל תל אביב לשעבר סיפר: "הייתה תכנית לשלוש שנים, עצוב שעזבתי הפרויקט". על אייאקס: "לא האמנתי שאקבל הזדמנות כזו"

תקציר: אייאקס - ברייטון 2:0/ספורט1

כשמייקל ולקאניס נחת הקיץ בישראל ומונה למאמן הפועל תל אביב, לא כך הוא ציפה שתסתיים הקדנציה שלו. ימים ספורים לאחר מתקפת החמאס ב-7 באוקטובר, האוסטרלי - יווני קיבל הצעה מג'ון ואנט סחיפ להצטרף אליו לצוות האימון באייאקס. כך לפתע ולקאניס מצא את עצמו חוזר מעמדת המאמן הראשי לעוזר, אך באחד המועדונים המעוטרים באירופה.

אייאקס החלה את העונה בצורה מחרידה ואף דורגה אחרונה בליגה ההולנדית, אז מאז החילופים על הקווים מצבה התייצב ואת המחזור שייצא לדרך היום היא מתחילה מהמקום השישי בטבלה. בריאיון שהעניק המאמן לאתר היווני "גאזטה" סיפר ולקאניס על שיתוף הפעולה עם ואנט סחיפ, שתחתיו עבד גם בנבחרת יוון: "כמה ימים אחרי שהחלה המלחמה קיבלתי טלפון מג'ון להצטרף אליו באייאקס. מעולם לא חשבתי שאקבל צ'אנס לאמן באחד המועדונים הגדולים בעולם. הייתי עצוב לעזוב את הפרויקט בהפועל תל אביב שעבדתי עליו כל כך קשה, עברתי מעצב לשמחה, מקיצון אחד לאחר".

מייקל ולקאניס עוזר מאמן אייאקס לצד המאמן ג'ון ואנט סחיפ. MAURICE VAN STEEN/AFP, GettyImages
דרך חדשה. ולקאניס עם ואנט סחיפ/GettyImages, MAURICE VAN STEEN/AFP

על התקופה בתל אביב ופרוץ המלחמה סיפר מאמן האדומים לשעבר: "נהניתי לגור בתל אביב ולעבוד בהפועל, אחד המועדונים הגדולים בישראל עם קהל אוהדים עצום. הייתה תכנית לשלוש שנים עם מטרה לחזור ולהיאבק על אליפות. לצערי, התקופה שלי בארץ נקטעה בגלל מתקפת החמאס. כשהמלחמה פרצה לא חשבתי שזה יקח הרבה זמן ושאוכל לחזור בקרוב לישראל ולהמשיך לעבוד, אולם לאחר שיחה עם הבעלים וההנהלה הבנתי שיש אי ודאות בנוגע לעתיד הכדורגל. החדשות בטלוויזיה לא עזרו ונראה היה שדברים רק ייעשו גרועים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully