וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השדר עקץ: "רונאלדו מבקיע מדי משחק, ואני לא זוכר מתי מסי בכלל שיחק"

בסעודיה חוגגים עם רונאלדו, שעם שער ובישול במדים לבנים "חזר לימים הגדולים בריאל מדריד", וציין באלגנטיות את משחקו ה-1,200 בקריירה: "עברתי חתיכת מסע". צפו בביצועיו מאמש

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.12/ספורט1

גם בגיל 38, גם אחרי שאמרו שהוא אחרי השיא ורמזו לו לפרוש, כריסטיאנו רונאלדו מסרב לעצור. אתמול (שישי) ציין רונאלדו את משחקו ה-1,200 בקריירה בסטייל, עם שער ובישול ב-1:4 של אל נאסר על אל ריאד בליגה הסעודית.

אל נאסר אמנם עדיין מרוחקת 7 נקודות מהפסגה וספק אם תוכל לסגור את הפער ולזכות באליפות, אבל בכל הקשור לכושרו האישי, רונאלדו נראה מצוין. אחרי שכבש אתמול, מאזנו עומד על 49 שערים בשנת 2023. העונה יש לו כבר 30 שערים בכל המסגרות.

בסעודיה חוגגים עם רונאלדו, שכמעט מדי משחק סופג קריאות "מסי, מסי" מאוהדי היריבה, וכמעט מדי משחק משיב עם לפחות שער אחד. אחרי שכבש אתמול, השדר הסעודי יצא מגדרו ואמר: "רונאלדו כובש בכל משחק, ומסי? אני בקושי זוכר מתי הוא שיחק בפעם האחרונה".

צפו בגול של רונאלדו

צפו בבישול של רונאלדו

בתקשורת הסעודית ציינו שעם המדים הלבנים שלבשה אל נאסר באופן חריג, ועם היכולת שרונאלדו הציג, "הוא נראה בדיוק כמו בימים הגדולים והיפים שלו בריאל מדריד".

רונאלדו עצמו נראה מאושר בסיום, ואמר: "עברתי חתיכת מסע כדי להגיע ל-1,200 הופעות בקריירה. זה ציון דרך מרגש, אבל אני לא מתכוון לעצור בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully