וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה קטלו את מכבי תל אביב: "הגנה שערורייתית, עשו לניבו בית ספר"

בארץ המגף ביקרו, באנקי חשף: שנגליה בכלל לא תוכנן לשחק. החדשות המעודדות לקטש: ביחס לעונה שעברה, הוא בדיוק באותו מקום

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.12/ספורט1

כמעט רבע עונת יורוליג מאחורינו, וכבר עכשיו אפשר להצהיר: טירוף הכדורסל חזר לבולוניה. וירטוס רשמה אמש (שישי) ניצחון 90:100 על מכבי תל אביב שביסס אותה במקום השלישי בטבלה והמשיך את הקמפיין המפתיע, במהלכו נוצחה רק פעם אחת באולמה הביתי, שחזר להיות מבצר כמו בשנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 העליזות.

טוקו שנגליה כיכב עם 27 נקודות ו-8 ריבאונדים, אחרי שכלל לא תוכנן לשחק, כפי שחשף מאמן וירטוס לוקה באנקי אחרי המשחק. "האמת היא שטוקו לא התאמן אתמול, ולא האמנתי שישחק. הוא בעצמו ביקש לשחק בכל זאת, וכולכם ראיתם שהוא היה פשוט יוצא מהכלל", אמר באנקי.

בתקשורת האיטלקית קטלו את מכבי תל אביב, ובאתר "לה סטמפה" הגדירו את ההגנה שלה כ"שערורייתית". באתר "BasketMagazine" אמנם שיבחו את לורנזו בראון שקיבל ציון 8, אבל ביקרו את ג'וש ניבו שקיבל ציון 5.5 וכתבו: "בריאנט דאנסטון עשה לו בית ספר מתחת לסלים".

לורנזו בראון, מכבי תל אביב. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ציון 8. לורנזו בראון/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אחרי 13 מחזורים, וירטוס היא ללא ספק הקבוצה המפתיעה של העונה. בעונה שעברה היא השיגה באותו פרק זמן ארבעה ניצחונות פחות ביחס לעונה הנוכחית - הקפיצה הכי גדולה מבין קבוצות היורוליג. מכבי תל אביב, אגב, עמדה אחרי 13 מחזורים אשתקד על מאזן 6:7 - זהה למאזנה הנוכחי, אם זה מנחם את עודד קטש באיזשהו אופן.

בשורה התחתונה, מכבי תל אביב מסיימת את השבוע הכפול במקום התשיעי בלבד בטבלה, מחוץ למקום שמוביל לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully